וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר תוהים: מה צריך לקרות כדי שאוחנה וטביב יגיעו להסכמות?

23.4.2017 / 7:47

שחקן העבר האגדי מביע רצון לחזור בתפקיד בכיר כלשהו, אולם יש לא מעט מכשולים בדרך לשם. חכמון יציין בדוח את ההתנגדות ביציעים ללה פמיליה, השחקנים מתכוננים ל"מלחמת עולם" מול מכבי פתח תקוה, וגם: האוהדים דורשים מניר ברקת להתערב לטובת המאבק בגזענות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות למשחק

1. מתכוננים ל"מלחמת עולם"

בית"ר ירושלים התקרבה אתמול (שבת) למרחק נקודה אחת בלבד ממכבי פתח תקוה והמקום השלישי בעקבות ה-1:1 עם מכבי תל אביב בטדי. ביום רביעי בית"ר תפגוש את המלאבסים בטדי למשחק אותו כינה דן איינבינדר "משחק העונה שלנו" ואיתי שכטר הגדיר בחדר ההלבשה כ"מלחמת עולם". עוד לפני המשחק הזה, עבור הקבוצה ושרון מימר היה חשוב לעצור אתמול את רצף ההפסדים מול שתי הקבוצות הבכירות בארץ. בעידן מימר בית"ר הפסידה פעמיים להפועל באר שבע בליגה ופעם אחת למכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, ובמועדון דיברו לפני המשחק כי חייבים לעשות לזה סוף.

עוד בנושא:

המקום השלישי מתקרב: בית"ר סיימה ב-1:1 עם מכבי תל אביב
מימר מבסוט מהתיקו, איינבינדר: "הכרטיס לאירופה קרוב-רחוק"
קליימן עצר את מכבי תל אביב: הטופ והפלופ של המשחק בטדי

שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אירופה מתקרבת. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

2. חכמון יציין בדוח השיפוט את קריאות הבוז וההתנגדות ללה פמיליה

אך עם כל הכבוד לתיקו ולשער היפה של עידן ורד, בבית"ר כמעט תמיד הסיפור העיקרי נמצא ביציעים ובמאבק של אלי טביב נגד הגזענות. לפני המשחק טביב החליט שהבמה ביציע המזרחי תפורק כי השירים בעלי הנופך הגזעני מגיעים משם, והקהל בתמורה החליט שלא לעודד במשחק ורצה לשיר "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה" בפתיחה. כשהחלו לשיר את השיר רוב הקהל הגיב בבוז גדול, גם ביציע המזרחי וגם במערבי, מה שלאחר מכן הביא לעימותים ביציע ולקריאות מצד היציע המערבי "לה פמיליה הביתה". הפעם האחרונה שהקריאות האלה נשמעו הייתה אי שם בתקופת הצ'צ'נים. מי שעודד את אנשי בית"ר היה השופט אלי חכמון שאמר להם בסיום כי יעביר דוח חיובי המציין את שריקות הבוז וההתנגדות של רוב הקהל לקריאות ולקללות במהלך המשחק.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התנגדות ללה פמיליה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

3. איינבינדר כבר "עייף" מלדבר על החוזה הבא

סוגיית הישארותו של דן איינבינדר ממשיכה להעסיק את הקבוצה. הקשר אמר בסיום: "יש לנו שבוע חשוב ועמוס. הנקודה שהשגנו נחמדה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אם ננתח את המשחק, אז גם מכבי הגיעה להרבה מצבים והיה משחק שקול, כך שנקודה זה בסדר".

בנוגע לדיבורים על החוזה שלו קפטן בית"ר כבר נשמע עייף: "התעסקו בזה יותר מדי. אני ואלי נפגשנו השבוע, היה לנו חשוב מאוד להיפגש, הבענו הערכה גדולה מאוד אחד כלפי השני ובקרוב נדע מה יהיה. אני יודע שזה מסקרן אנשים, זה דווקא משמח שזה מסקרן, אני יודע שאם לא הייתי טוב זה לא היה קורה. כשיהיה משהו כולם יידעו, לא רוצה להתעסק עם זה כל הזמן בתקשורת, התעסקו בזה יותר מדי, אלי טביב עושה הרבה דברים טובים למען המועדון והיו חשוב לי שניפגש ונדבר על כל הנושא הזה".

לקראת מכבי פתח תקוה ברביעי אמר איינבינדר: "זה משחק העונה בשבילנו, אנחנו יכולים לעלות למקום השלישי, שזאת המטרה שלנו. המשחק אצלנו בבית ומכאן אני קורא לקהל לבוא, לעודד ולתמוך, בלעדיהם לא נוכל לעשות את זה, אנחנו צריכים אותם איתנו בכל משחק ובמיוחד בשבוע עמוס כמו זה שצפוי לנו".

מועמד לאימון נבחרת ישראל אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
טביב רוצה אותו? אוחנה/יוסי ציפקיס

4. מה יוביל לקאמבק של אלי אוחנה?

בסוף השבוע עלה שוב שמו של אלי אוחנה כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים. הגיע הזמן לעשות שוב סדר בדברים. אלי טביב ואלי אוחנה מדברים הרבה, לעתים מספר פעמים בשבוע. יש ביניהם קשר מצויין ויותר מהכל, לטביב יש אמון עיוור באוחנה. עוד בעבר טביב התבטא כי אם יש מישהו בכדורגל שהוא סומך עליו והיה מוכן להעביר לו את הקבוצה, זה אוחנה. יחד עם זאת, בכל הקשור להעברת זכויות ניהול יש היבטים משפטים ובדיקות לא פשוטות ששני הצדדים צריכים לעשות.

מעבר לזה, יש סימני שאלה סביב התנאים הכספיים ואורך החוזה שיציע טביב לאוחנה כדי להצטרף למועדון. אחרי הרבה שנים כפרשן, יש לאוחנה רצון שהמהלך ייצא לפועל, אך יחד עם זאת, טוב לו במקום בו הוא נמצא כיום והרבה תנאים יצטרכו להבשיל בשבועות הקרובים כדי שהשידוך ייצא לפועל. מה שכן ניתן לומר הוא שבניגוד לשנים קודמות, הפעם העניין הוא רציני ויש רצון אמיתי של שני הצדדים, מה שבדרך כלל מוביל לשידוך.

5. אוהדי בית"ר דורשים מניר ברקת להתערב לטובת המאבק בגזענות

עמותת אוהדי הקבוצה שיגרה מכתב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת, בו דרשה ממנו להתערב לטובת המאבק בגזענות ובאלימות ביציעים. "עמותת האוהדים איננה מבינה בלשון המעטה את התנהלותו של ראש העירייה, מר ניר ברקת, עת זה בוחר להביט מן הצד במאבק הצודק והנכון של המועדון בגזענות והאלימות ביציעים", לשון המכתב. "מר ברקת חלף מתן עזרה ותמיכה למועדון במאבק בוחר לשבת בחיבוק ידיים ולהביט באפס מעשה - כך לא נוהג ראש עיר שדואג לקבוצת הספורט הגדולה והבכירה בעיר. מר ברקת, אל תשב ביציע המערבי, ותעשה עצמך כמישהו שאכפת לו, אם היה אכפת לך ולו במעט מהקבוצה וממאבקה היית נוקף אצבע, שם את המחלוקות האישיות בצד ומצטרף למאבק. להפתעתנו נראה שבית"ר ירושלים זניחה בעבורך. כראש עירייה וכאדם השואף להיבחר לפרלמנט הישראלי יש למר ברקת אחריות לסייע ככל שניתן לקבוצה כל שכן שהיא קבוצת הספורט הגדולה בעיר, אך ישיבה באפס מעשה הופכת אותו למשתף פעולה עם אלימות וגזענות ומעקרת את הלגיטימיות שלו להיות נבחר ציבור, כל שכן בעל שאיפות להיות שר ומוביל בממשלת ישראל. אנחנו קוראים למר ברקת לשים הכל בצד ולהושיט יד ולעזור למועדון.

|בנוסף רוצה העמותה לשבח את החלק המכריע בקהל אשר עודד את הקבוצה אמש, קרא קריאות גינוי לגידופים ולשירי ההלל לגזענות וקוראת גם לשאר הקהל להצטרף למאבק ולמלחמה על הבית. אנחנו ננצח את הגזענות ונבער אותה לטובת כל אוהבי ביתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully