וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסריט הבלהות של מכבי תל אביב: "יהיה סיוט אם באר שבע תחגוג אצלנו"

23.4.2017 / 6:52

הצהובים חוששים מירידת מתח ומתכוננים לאפשרות שבאר שבע תחגוג את האליפות מולה. טב"ח החלוץ בספק לסכנין, וגם: ביקורת על קיארטנסון וסקאריונה ה"כבויים", וידיגאל מתעקש ש"אנחנו הקבוצה הגדולה בישראל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות מהמשחק

אכזבה גדולה במכבי תל אביב בעקבות התיקו 1:1 אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים בטדי, שלא משאיר לקבוצה יותר מדי סיכויים במאבק האליפות מול הפועל באר שבע. שחקנים במועדון חששו מירידת מתח בשבועות הקרובים ואמרו בסיום: "צריך להילחם עד הסוף ולהגיע לגמר גביע הכי טוב שיש. כל עוד יש סיכוי, ניתן הכל. באר שבע יחגגו אצלנו בבית? זה יהיה סיוט".

הגישה של וידאר קיארטנסון ואוסקר סקאריונה, שנראו כבויים ומדוכדכים, לא נעלמה מעיניהם של ראשי הקבוצה. גם שחקנים בקבוצה שראו זאת אמרו בסיום: "הם היו כבויים גם כשהגענו לטדי. קיארטנסון אולי מאוכזב כי הוא לא פותח ולא כל כך הולך לו, זה קורה לחלוצים". קיארטנסון הסביר את זה שירד לחדר ההלבשה בסיום ולא ניגש להודות לקהל בכך שהיה מאוכזב מאוד מההחמצה שלו בסיום. סקאריונה זכה לגידופים מאוהדי הקבוצה לאחר מספר פעולות לא טובות במחצית השניה. טל בן חיים עזב צולע את האצטדיון והוא בשלב זה בספק למשחק מול בני סכנין בשלישי.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב סיימה רק ב-1:1 מול בית"ר, הפער מבאר שבע: 8 נקודות
וידיגאל מאשים: "עשו פה הרבה טעויות ואיבדו נקודות בפתיחת העונה"
סקאריונה שוב אכזב, קליימן נקודת האור: הטופ והפלופ של המשחק בטדי

- וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה מדוכדך עוד לפני המשחק. קיארטנסון/ברני ארדוב

המאמן ליטו וידיגאל אמר בסיום: "את האליפות לא איבדנו כאן היום. אנחנו הולכים ומשתפרים בחצי השני של העונה ואם היה לנו עוד זמן היינו יכולים לעשות דברים גדולים יותר. בעונה שעברה מכבי לא זכתה באף תואר, העונה יש לנו עוד סיכוי לזכות לפחות באחד, יש לנו עוד חמישה משחקים ואת גמר הגביע ונבוא לנצח את כולם כי אנחנו מכבי, הקבוצה הכי גדולה בישראל".

טל בן חיים הבלם לא הסכים לשמוע כי סיפור האליפות גמור. "לא חושב שזה נגמר", אמר אמש. "כמובן שעשינו את זה יותר קשה אבל כבר קרו דברים מעולם ובכלל, מכבי לא יכולה להרשות לעצמה להרים ידיים. זה נכון לגבי כל שחקן שמשחק במכבי תל אביב ולובש את החולצה שלה. אנחנו נשתדל להמשיך להציג יכולת טובה ולנצח משחקים".

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. ברני ארדוב
עדיין "הקבוצה הגדולה בישראל"? שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל בעצב/ברני ארדוב

הבלם הוסיף: "פתחנו טוב מאוד את המשחק ולחצנו אותם גבוה, אבל אחרי הגול הלכנו יותר מדי אחורה. נצטרך לראות את הווידאו ולשפר את הדברים הלא טובים. בכל מקרה לא נוריד את הראש, כבר ביום שלישי יש לנו משחק חשוב מאוד. ברגע שיש לך את הסמל של מכבי על החולצה אתה לא יכול להגיע למשחק ולא לתת 100 אחוז, יש לך מחויבות לנצח כל משחק".

כאשר הבלם נשאל על האפשרות שבאר שבע תחגוג אליפות דווקא נגד מכבי ת"א הוא אמר: "אנחנו לא מתרכזים באם, אנחנו מתרכזים במה יהיה ביום שלישי, חייבים להתאושש ולהגיע בשיא המוכנות ליום שלישי ואחרי המשחק בשלישי נתפנה לדבר על באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully