וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "נובאק דג'וקוביץ' הגשים את חלום חייו והאוויר יצא"

מאמנו של הסרבי לשעבר וטניסאי העבר ניסה לנתח את המשבר של המדורג שני בעולם אחרי הדחתו ממונטה קרלו: "שחקנים מזהים אצלו חולשה, שפת הגוף שלו לא טובה. הוא חייב להתארגן מחדש ובקרוב"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לא הולך. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' נמצא בתקופה לא מוצלחת. בשישי האחרון, המדורג מספר שתיים בעולם הודח כבר ברבע גמר מונטה קרלו מול דויד גופן הבלגי. בסך הכול הוא פתח את 2017 עם זכייה בטורניר דוחא בקטאר מסבב ה-250 ומאז הודח כבר בסיבוב השני באליפות אוסטרליה, ברבע הגמר באקפולקו מול ניק קיריוס, שניצח אותו גם בשמינית באינדיאן וולס. במיאמי הוא בכלל לא שיחק ועכשיו הגיעה ההדחה המוקדמת ממונטה קרלו.

באופן כללי, מאז הזכייה ברולאן גארוס לפני קרוב לשנה, דג'וקוביץ' זכה רק בגביע רוג'רס בטורונטו כשהוא מודח כבר בסיבוב השלישי מווימבלדון, בסיבוב הראשון בטורניר האולימפי ומפסיד בגמר אליפות ארצות הברית, בחצי הגמר בשנגחאי, ברבע הגמר בפריס ובגמר טורניר גמר הסבב. אחרי ההדחה ממונטה קרלו בסוף השבוע, נולה עדיין אמור לשחק בטורנירי המאסטרס במדריד וברומא כדי להתכונן לרולאן גארוס.

בוריס בקר, שאימן את דג'וקוביץ' בין 2016-2013, דיבר עליו בראיון לסקיי ואמר: "אתה לא יכול לאבד את הפורהנד או הסרב שלך בן לילה, אבל אני חושב שזה משהו בדפוסי החשיבה שלו. אני חושב שהרבה השתנה אצלו אחרי שהשלים גרנד סלאם של קריירה ברולאן גארוס. זה היה חלום חייו, ואז אתה מפוצץ את הבלון והאוויר יצא לגמרי והוא לא הצליח להחזיר את האוויר בחזרה.

"חדר ההלבשה אף פעם לא ישן, אתה רואה סימני חולשה משחקן ברמה הכי גבוהה ואתה רוצה את הקרקפת שלו. השחקנים קוראים את שפת הגוף שלו וגם נהיים חכמים יותר בצורה שבה הם משחקים נגדו וזו בעיה אחרת. אחרי ששלטת במשך כל כך הרבה זמן וזכית בכל כך הרבה תארים, בסוף הדברים ישתנו. הוא עדיין בן 29 ויש לו זמן להתארגן מחדש בספינה ולהשיט אותה אל הכיוון הנכון, אבל הוא צריך לעשות את במהרה. משום מה בזמן האחרון כשהוא נהיה רגשני הוא קצת יורד על עצמו והכתפיים שלו צונחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully