וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצות מצוינות"

22.4.2017 / 23:25

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מה-1:1 עם מכבי תל אביב: "לקחנו מהם ומבאר שבע נקודות, ניתן הכל כדי לסיים במקום השלישי". דן איינבינדר: "הכרטיס לאירופה קרוב-רחוק, מאמין שנעשה את זה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) צעד חשוב אל עבר השגת כרטיס לאירופה, כשסיימה ב-1:1 עם מכבי תל אביב. עידן ורד (45) ביטל את שער היתרון של טל בן בן חיים (14), וכעת הפער של הצהובים-שחורים ממכבי פתח תקוה שבמקום השלישי עומד על נקודה אחת בלבד.

"אני יוצא מרוצה חלקית", אמר שרון מימר. "המשחק התפתח במצב שיכול היה להיגמר בניצחון לכל אחד מהצדדים. הקהל שבא ראה משחק ברמה גבוהה של פלייאוף עליון. זו נקודה טובה. אני רואה שהתקרבנו אל המקום השלישי, לקחנו נקודות ממכבי תל אביב ומבאר שבע, הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצות מצוינות. עכשיו נותרו לנו חמישה מחזורים כדי להשיג את המטרה שהיא אירופה דרך המקום השלישי או שאם חלילה נסיים במקום הרביעי נקווה שמכבי תל אביב תזכה בגביע. יש קבוצות חזקות מאוד שמתמודדות על המקום השלישי, אבל ניתן הכול כדי לסיים במקום השלישי. הייתי כל כך מרוכז במשחק שלא שמתי לב למה שקרה ביציעים".

על עתידו אמר המאמן: "מתי שיחליטו בבית"ר לשבת איתי, ניפגש".

דן איינבינדר הוסיף: "לא נהיה חזירים, נסתפק בתיקו. המשחק היה די שקול, הרבה מצבים לשתי הקבוצות, נשמח על הנקודה ונסתכל קדימה ליום רביעי. הכרטיס לאירופה קרוב-רחוק, נצטרך לשמור עליו, המטרה שלנו היא להעפיל למקום השלישי. אני מאמין שנעשה את זה. הקהל זה הכוח שדוחף אותנו, רוב הקהל עודד בצורה טובה ואני בטוח שביום רביעי כל הקהל יהיה מאחורינו. גם לי וגם לאלי טביב היה מאוד חשוב לדבר ולהיפגש ולהביע הערכה אחד לשני, זה מה שעשינו".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1
ליטו מאשים את פתיחת העונה: "עשו פה הרבה טעויות ואיבדו נקודות"

המשחק בו מכבי תל אביב וראיקוביץ' יצאו מהמירוץ?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully