וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי, עשינו הישג גדול"

מאמן צ'לסי נשמע מרוצה אחרי ה-2:4 מול טוטנהאם והעלייה לגמר. מאטיץ', שכבש שער גדול: "שמח על השער שלי, אבל יותר על העלייה". פוצ'טינו: "לא הגיע להם פנדל, הגיע לנו יותר מהמשחק הזה"

אדן הזאר חוגג עם דייגו קוסטה צ'לסי. רויטרס
הזאר ודייגו קוסטה/רויטרס

חלום הדאבל של צ'לסי נשאר חי ובועט. הבלוז ניצחו הערב (שבת) 2:4 את טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי ויחזרו לוומבלי פעם נוספת העונה. וויליאן כבש צמד (5 ו-43 בפנדל), אדן הזאר (75) ונמניה מאטיץ' (80) השלימו. לטוטנהאם כבשו הארי קיין (18) ודלה עלי (52).

נמניה מאטיץ' שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
מאטיץ' חוגג/רויטרס

המספרים

* צ'לסי עלתה לגמר הגביע השביעי שלה במאה ה-21, יותר מכל קבוצה אחרת (ארסנל יכולה להשתוות אליה בראשון).

* טוטנהאם הפסידה בכל אחד משבעת משחקי חצי גמר הגביע האחרונים בהם השתתפה, הרצף הארוך ביותר של קבוצה בגביע.

* אדן הזאר כבש חמישה שערים מול טוטנהאם בתקופתו בצ'לסי, יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת.

* כריסטיאן אריקסן בישל שני שערים והגיע ל-20 בישולים העונה בכל המסגרות, יותר מכל שחקן אחר באחת מחמש הליגות הגדולות באירופה.

* הארי קיין כבש 21 שערים ב-24 משחקי דרבי לונדוני בכל המסגרות.

* דלה עלי כבש העונה 20 שערים בכל המסגרות, פי שניים מכמות השערים שלו בעונה שעברה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
מבסוט. קונטה/רויטרס

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה אמר לאחר המשחק: "אני גאה בהישג של הקבוצה. זה נהדר בשביל השחקנים ובשבילי. זו העונה הראשונה שלי באנגליה וזה נהדר להיאבק על האליפות ולהגיע לגמר הגביע. במהלך העונה יש רגע בו אתה צריך לקחת החלטה חזקה. אתה צריך לקחת סיכון. אם אתה מנצח, אז התכנית עבדה, אם לא אז כל האחריות עליך. אני חושב שהיום התכנית שלנו עבדה היטב".

נמניה מטאיץ', שכבש שער יפה, הוסיף: "זה היה שער נחמד, אבל קודם כל אני רוצה לומר שאני שמח מאוד בשביל הקבוצה, שמח מאוד שאנחנו הולכים לשחק בגמר. זה נהדר לשחק בוומבלי, למען הקהל שלנו, אתם רואים שזה משהו מיוחד. לשמור על סיכוי לזכות בתואר הזה, זה דבר משמעותי עבור האוהדים שלנו. התוצאה הזו נותנת לנו הרבה ביטחון, תמיד טוב לנצח. אנחנו צריכים עכשיו להתאושש לקראת המשחק בשלישי".

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו: "אני מרגיש גאה. היינו פנטסטים בדרך בה שיחקנו וכשהראינו את הפילוסופיה שלנו. היו לצ'לסי חמש בעיטות והיא כבשה ארבעה שערים ואנחנו כבשנו רק שניים. הפנדל שספגנו מבחינתי היה רך מאוד או שלא היה פנדל בכלל. רק עכשיו אנחנו יכולים להתסכל קדימה. אנחנו מפגרים אחריהם בארבע נקודות במירוץ האליפות וננסה לנצח במשחק הבא. אני לא מודאג. יש לנו קבוצה חזקה, אנחנו מרוכזים מאוד. התמודדנו היום מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. האם הגיע לנו יותר? כן, אבל זה הכדורגל. עכשיו ננסה להירגע, נצפה שוב במשחק וננסה להשתפר. אנחנו מנסים להשתפר ואנחנו בתהליך כזה. אם לא נזכה בגביע השנה, ננסה לזכות בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully