וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "אני אופטימי, נעשה עוד שינויים עם תום מועד ההעברות"

22.4.2017 / 22:54

הפעל תל אביב שוב הפסידה והתרחקה מהפלייאוף, היו"ר לא מאבד תקווה. רמי הדר: "יש לי את המחשבות שלי, לא אשתף אתכם". מכבי ראשון לציון ושמוליק ברנר מרוצים: "ניצחון מדהים בשבילנו"

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בצרות. רמי הדר/מגד גוזני

המשבר של הפועל תל אביב נמשך הערב (שבת) עם הפסד שלישי רצוף - 98:89 למכבי ראשון לציון, שמסבך מאוד את האדומים בקרב על כניסה לפלייאוף. "זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב ובתקופה פחות טובה", אמר רמי כהן. "צריך לקוות ולהאמין שהשינויים שעשינו במטרה כדי שנוכל כן למצות את הפוטנציאל ישאו פרי. לצערנו לא סיימנו עם כל השינויים עד המשחק היום. מן הסתם, יום שלישי זה הדדליין ועד אז נסיים עם שאר השינויים שאנחנו רוצים לעשות. אני כן מרגיש שהקבוצה נראתה הרבה יותר טוב מבחינת אימונים ומבחינת רצון, אבל יש לנו חסרונות של כדורסל שלא הצלחנו להתגבר עליהם.

"שחררנו שחקנים כי לפעמים כישרון לבד או לאסוף ולקחת קבוצה של שחקנים ולהפוך אותם לקבוצה, זה לא קל", הוסיף היו"ר. "ברגע שראינו שאנחנו לא ממצים את הפוטנציאל הלכנו על שינוי. אני דווקא כן אופטימי, אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים, כרגע אנחנו לא נראים טוב מספיק, מן הסתם זו אפשרות שנהיה מחוץ לפלייאוף. אם נדע לנצח שלושה משחקים אז נצליח לעשות את זה".

המאמן המפסיד רמי הדר אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק בריבאונד ההגנה. ברבע האחרון זה היה יותר מורגש, זה הסיפור של המשחק מבחינתי. לא התכוונו להגיע למשחק בלי שחקן בעמדה 5. יגיע שחקן עד תום מועד ההעברות. אנחנו נילחם על הכניסה לפלייאוף עד הסוף. יש לי את המחשבות שלי, אבל אני לא אשתף אתכם".

בצד המנצח, סיכם שמוליק ברנר: "הרבע האחרון היה מצוין. דיברנו על זה כל השבוע, שהמבחן שלנו הוא יותר מהכל מנטלי. ההבדל הוא שאנחנו יכולנו לעצור את המומנטום שלהם וליצור אחד משלנו. זה ניצחון מדהים בשבילנו, דיברנו עכשיו בחדר ההלבשה שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף ולא חשוב מאיזה מקום, אלא חשוב להיות הכי טובים שאנחנו יכולים, ואנחנו יכולים. מקווה שנישאר בריאים ושנשמור על הגישה. מה שיכול לקחת אותנו קדימה זה הביחד, המחויבות. אני מאוד מאמין שאנחנו בדרך הנכונה".

אוהדי הפועל תל אביב זרקו במהלך המשחק חפצים לעברו של צ'ארלס תומאס, שהתגרה בהם. בסיום, יצא מהאולם בסיוע מאבטחים

זלמנסון מרוצה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully