וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "נאמרו מילים מיותרות מצד הפועל תל אביב"

מאמן הפועל אשקלון התייחס לטענות של האדומים לגבי כשרות המשחק מול בני יהודה, בו ניצחה קבוצתו 0:1: "ניסינו להתנתק מכל מה שקרה מסביב". יחזקאל: "ניקח את הנקודות מול קרית שמונה"

כמה מתוק. יובאנוביץ' חוגג את השער/לירון מולדובן

הפועל אשקלון פתחה הערב (שבת) פער של ארבע נקודות על פני הפועל תל אביב שמתחת לקו האדום, כשהשיגה 0:1 חשוב בבית מול בני יהודה. ברניסלב יובאנוביץ' הכריע את המשחק בדקה ה-69 וקטע לקבוצתו רצף של שמונה משחקי בית ללא ניצחון, מאז ה-0:1 הקודם על בני יהודה בחודש דצמבר. הכתומים יכולים להסתבך גם הם במקרה שהפועל תל אביב תנצח ביום שני את הפועל כפר סבא.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון ניצחה 0:1 את בני יהודה

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"אשמח גם אם נבטיח הישארות במחזור האחרון". יובל נעים/לירון מולדובן

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, התייחס בסיום לטענות של הפועל תל אביב בנוגע לכשרות המשחק: "לא יודע עד כמה זה השפיע, ניסינו להתנתק מכל מה שקרה מסביב. אני חושב שהדברים הללו עברו מהכדורגל, ומצד הפועל תל אביב נאמרו מילים מיותרות, בטח ביחס למועדון בסדר גודל כזה. אני לא מרוצה מהדרך, אבל השחקנים נתנו הכול ונלחמו. עכשיו אנחנו יוצאים לשני משחקי חוץ קשים מול כפר סבא והפועל תל אביב. חשוב לנו להישאר מעל הקו האדום, אשמח גם אם נבטיח הישארות במחזור האחרון".

ניסן יחזקאל, מאמן בני יהודה: "הפסד מתסכל מאוד. השחקנים באו ונלחמו, לא נראה לי שחושבים כרגע על גמר הגביע. יכול להיות שיש ירידת מתח מסוימת אצלנו, אבל אני מאמין שהשחקנים שלי ישלימו את המשימה במחזור הבא נגד קרית שמונה. ניקח שם את הנקודות ויהיה בסדר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully