וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארון הרננדז השאיר בתא הכלא מכתב התאבדות למאהב שלו

22.4.2017 / 13:22

פרטים מסעירים נחשפים לאחר מות כוכב הפוטבול לשעבר: גורם משטרתי טען כי השחקן היה דו-מיני וניהל רומן עם בן כיתתו מהתיכון. עוד נטען כי הרננדז רצח את אודין לויד כדי שסודו לא ייחשף

עריכה: ניר חן.

מותו הפתאומי של כוכב הפוטבול לשעבר, ארון הרננדז, בתאו שבבית הכלא במסצ'וסטס אומנם הוכרז על ידי הרשויות המקומיות כהתאבדות, אולם נסיבות המוות, כמו גם הדברים שהובילו את הרננדז אל המקום האפל אליו הגיע, ממשיכים להעסיק את עולם הספורט האמריקאי.

השופט תומאס מגווייר, מבית המשפט העליון בבריסטול, קונטיקט (מקום הולדתו של הרננדז), פסק כי ראיות מפתח מתא הכלא בו התאבד יישמרו, זאת לבקשת ארוסתו המעוניינת להניע חקירה פרטית של האירוע. בין הראיות המדוברות נמצאים קטעי וידיאו מתאו של הרננדז בשמונה השעות שלפני מותו, רישומי שיחות טלפון שערך בחודש האחרון, רישומים לגבי המקומות בהם שהה בבית הכלא וכל חפציו וביניהם, דברים שכתב.

עוד בנושא:

הרשויות פסקו: ארון הרננדז אכן התאבד, מוחו יועבר למחקר
כוכב ה-NFL לשעבר ארון הרננדז התאבד בתאו בבית הכלא
מיוחד - מתהילה לנפילה, סיפור חייו של ארון הרננדז

שחקן הפוטבול ארון הרננדז. AP
האם זה היה המניע לרצח? הרננדז/AP

הרשויות מסרו כי הרננדז השאיר בתאו שלושה מכתבים ולצדם ספר תנ"ך וכעת, יש מי שטוענים כי באותם מכתבים אפשר למצוא בין היתר הוכחה לכך שהרננדז היה ביסקסואל ואף השאיר מכתב התאבדות שיועד למאהב שלו. במגזין "ניוזוויק" אף נטען כי אותן העדפות מיניות חבויות היו גם המניע שהוביל את הרננדז לרצוח את אודין לויד, בן הזוג של אחות של ארוסתו של הרננדז. לויד, על פי הדיווח, גילה את הנטיות ההומוסקסואליות של הרננדז וזה רצח אותו על מנת שהסוד לא ייחשף בפני ארוסתו, לקראת החתונה המתוכננת ביניהם. עוד נכתב בדיווח כי מאהבו של הרננדז היה אחד מחברי כיתתו בתיכון וכי השחקן העביר לחשבון הבנק של אותו מאהב סכום כסף גדול לאחר שרצח את לויד ולפני שנעצר על ידי המשטרה, ב-2013.

מלבד מכתב ההתאבדות שהשאיר הרננדז למאהבו, כך נטען, שני המכתבים הנוספים כוונו לארוסתו ולבתו ובהם הוא הודה בפניהן על נטיותיו המיניות, רגע לפני ששם קץ לחייו.

בניגוד לדיווח הראשוני, לפיו הרננדז כתב על מצחו "ג'ון 3:16" עם דמו, על פי גורם משטרתי הוא עשה זאת בעזרת דיו אדום, עמו גם כתב את מכתבי ההתאבדות. עם אותו דיו הוא גם הותיר חותמות על ידיו ורגליו, תוך שהוא מדמה את צליבת ישו. בפסוק המדובר מתוך הברית החדשה נכתב: "בשל אהבתו העזה של האל לעולם, הוא נתן לו את בנו יחידו ומי שמאמין בו לא ייכחד, אלא יזכה לחיי נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully