וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ידענו שריאל תמצא את הקצב שלה, אבל לא איבדנו את הדרך"

מאמן דרושפאקה החמיא לשחקנים שלו לאחר ניצחון החוץ במדריד: "נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו. כל הקרדיט לשחקנים". וונאמייקר: "הסתכלנו להם ישר בעיניים", לאסו: "לקחנו זריקות קשות"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ישלימו סנסציה? בלאט ושחקניו/GettyImages

דרושאפקה ודיוויד בלאט רשמו אמש (שישי) ניצחון חות גדול במדריד, 80:84 על ריאל, והשוו ל-1:1 את סדרת רבע גמר היורוליג. כעת יחזרו הטורקים לאיסטנבול וינסו לנצח פעמיים באולמם הביתי ולהשלים סנסציה גדולה והעפלה מדהימה לפיינל פור. בדומה למשחק הראשון בין השתיים, שחקניו של בלאט איבדו יתרון ברבע השלישי, אך הפעם סיפקו רבע אחרון נפלא של 12:18 ורשמו ניצחון שני העונה על הקבוצה של פאבלו לאסו.

"זה ניצחון גדול לקבוצה, לארגון ולמה שאנחנו מנסים להשיג", אמר בלאט בסיום, "זה נהדר לנצח קבוצה בסדר הגודל הזה, עם האיכות הזו, ההיסטוריה והמסורת של ריאל מדריד. למרות זאת, עבור המטרות שלנו זה רק ניצחון ולא יותר מזה. אני שמח מאיך שהשחקנים שיחקו, מהמאמץ שהשקיעו ומהנחישות. עכשיו נחזור לאיסטנבול וננסה לשחק ברמה הכי גבוהה, כי זה מה שנצטרך כדי לעבור קבוצה כזו טובה. לדעתי שיחקנו טוב גם במשחק הראשון, אבל ריאל הייתה מעט טובה יותר. כששתי קבוצות טובות מאוד נפגשות, לשתיהן יש מה למכור במשחק. בשני המשחקים היה לנו מה למכור. ידענו שריאל תרוץ ותמצא את הקצב שלה. זה מה שהם תמיד עושים, זו הזהות שלהם. מה שחשוב זה שלא איבדנו את הדרך שלנו ולא הפסקנו לשחק באותה צורה. לא חשבנו פתאום שעלינו לשנות מה שעשינו, אלא נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו. כל הקרדיט לשחקנים".

לאסו: "קודם כל, ברכות לדרושאפקה. המשחק היה מאוד דומה למשחק הראשון. נקלענו לפיגור בפתיחה, והצלחנו לתפוס את היתרון. אחרי המחצית שיחקנו טוב, בעיקר ברבע השלישי, אבל לא הצלחנו לעשות את הדברים נכון בדקות הסיום. רציתי שנשתפר בכמה דברים בהשוואה למשחק הראשון, ולא עשינו את זה. האחוזים שלנו לא היו טובים, קלענו 9 מ-30 לשלוש ולקחנו זריקות קשות. פספסנו גם 9 זריקות עונשין, וזה הקשה עלינו מאוד. ככה זה בפלייאוף, אנחנו יודעים כמה זה קשה לשחק מול הקבוצות הטובות באירופה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולנצח לפחות משחק אחד באיסטנבול".

בראד וונאמייקר, שכיכב עם 20 נקודות: "שיחקנו את המשחק שלנו. אנחנו יודעים כמה ריאל טובה, אבל רצינו להראות כמה אנחנו טובים. הסתכלנו להם ישר בעיניים, שיחקנו את המשחק שלנו וזה הכול".

עוד בנושא

דרושאפקה ואנדולו אפס השוו את סדרות הפלייאוף ביורוליג ל-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully