וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טוהר בוטבול הפסיד לטומי מצ'יאס ופספס מדליית ארד

הג'ודוקא הישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 73 ק"ג רשם שלושה איפונים בשלושת הסיבובים הראשונים, אך נכנע בריתוק מהיר בחצי הגמר והפסיד גם ליריב השבדי בבית הניחומים בניקוד זהב. ארד לשלזינגר

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
פספס מדליה בבית הניחומים. בוטבול/מגד גוזני

היום השני באליפות אירופה בג'ודו (שישי) הסתיים מבחינתם של הישראלים. לאחר שאתמול שלושה מהם הפסידו בקרב על מדליית הארד, גם היום זה קרה, כאשר טוהר בוטבול הפסיד בקרב על מדליית הארד אליו הגיע דרך בית הניחומים.

עד 73 ק"ג, גברים:

טוהר בוטבול הפסיד בחצי הגמר, נשר לבית הניחומים ושם פספס מדליה כשהפסיד לטומי מצ'יאס השבדי בניקוד זהב. בקרב הראשון הוא הכניע את הפורטוגלי לואיס קארמו בזכות איפון, אחרי 3:06 דקות ולאחר שכבר השיג ווזארי. בקרב השני גבר, גם כן באיפון (אחרי 2:55 דקות) על הצרפתי לואיק קורבל. בקרב השלישי רשם איפון שלישי בתחרות, אחרי 4:55 דקות של קרב מול הרוסי דניס אירצ'ב. בחצי הגמר הוא פגש יריב רוסי נוסף, את מוסא מוגושקוב, שתוך 12 שניות נכנס לריתוק וניצח בקלילות.

עד 63 ק"ג, נשים:

רותם שור נכנעה כבר בקרב הראשון שלה, כאשר ספגה צמד ווזארי מהאוסטרית מגדלנה קרסקובה. אליס שלזינגר, הישראלית המייצגת את בריטניה, ניצחה בקרב הראשון באיפון יריבה מפולין ונכנעה בשני ליריבה מגרמניה. בבית הניחומים היא זכתה בארד לאחר שקלריס אגבגננו הצרפתייה לא התייצבה לקרב.

עוד בנושא:

ג'ודו: הפסד אכזרי לגילי כהן בקרב על מדליית הארד באליפות אירופה
איגוד הג'ודו העולמי אישר: אליפות אירופה הבאה תיערך בישראל
התעמלות: לראשונה בהיסטוריה, שלושה ישראלים בגמר אליפות אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully