וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-11 בתולדותיה

הצהובים חגגו בבית במשחק 4 של סדרת הגמר, עם 0:3 מוחץ (15:25, 17:25, 17:25) על מכבי הוד השרון והחזירו לעצמם את צלחת האליפות לראשונה מאז 2012. בר נצר: "התגעגעתי לזה"

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף עם המאמן זהר בר נצר. אתר איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
שוב אלופים. בר נצר ושחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אתר איגוד הכדורעף

לראשונה מזה חמש שנים ובפעם ה-11 בהיסטוריה הוכתרה היום (שישי) מכבי תל אביב כאלופת המדינה בכדורעף, זאת לאחר שגברה 1:3 בסדרת הגמרעף על מכבי הוד השרון. 11 האליפויות של הצהובים מציבות אותם במקום השלישי בתולדות ליגת העל, מרחק שלוש אליפויות מהפועל המעפיל ושתיים מהפועל מטה אשר עכו.

הצהובים הביסו את יריבתם במשחק מספר 4, שנערך בביתם באולם בהדר יוסף, 0:3 (15:25, 17:25, 17:25) תוך 81 דקות בלבד וחגגו את התואר המתוק מול הקבוצה בכחול-לבן, שתסתפק בהדחה הסנסציונית של דאבליסטית ארבע השנים האחרונות, הפועל מטה אשר עכו, בסדרת חצי הגמר.

אחרי שהפסידו בחוץ את המשחק הראשון בסדרה, ידעו השחקנים של זהר בר נצר לחזור במהרה לעניינים. הם ניצחו את משחק 2, בדיוק לפני שבוע, בארבע מערכות והמשיכו לניצחון מוחץ במשחק 3 ביום שלישי בהוד השרון, מה שהציב אותם בפני האפשרות לזכות באליפות לעיני הקהל הביתי, אפשרות אותה הם אכן מימשו, עם הופעה משכנעת בכל אחת משלוש המערכות, שהסתיימו במהרה.

המאמן זהר בר נצר אמר בסיום: "כל כך התגעגעתי לזה. השחקנים באו למשחק לא קל בצורה מצוינת. זה מרגיש כמו הפעם הראשונה. אנחנו בביזנס הזה בשביל הקהל. רוב השנה אנחנו מול אולמות ריקים והיום הקהל הגיע וזה שווה הכל. קיבלנו סטירת לחי בגמר גביע. שינינו דברים, התאמנו בצורה שונה ואני שמח שזה יצא כמו שצריך. המכביזם בוער בכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully