וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: היאנקיז מתחילים לחזור לעניינים

21.4.2017 / 9:03

עשירית מהעונה כבר מאחורינו: אחרי כמה שנים לא קלות, הפסים פתחו היטב וצמודים לבולטימור ובוסטון בצמרת ה-AL מזרח. טורונטו ממשיכה להתרסק, ב-AL מרכז צמוד מאוד ואילו וושינגטון נכנסה לכושר מצוין ב-NL מזרח, בעוד אריק ת'יימס מפציץ עבור מילווקי

שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים. AP
זה נראה לא רע. היאנקיז חוגגים/AP

בלי ששמנו לב, עשירית מעונת ה-MLB כבר מאחורינו ומי שבינתיים לפחות מאוד נהנית מהעונה הזו, בניגוד לשנים האחרונות, היא ניו יורק יאנקיז. נראה שהצערת הסגל של הפסים מתחילה לעבוד והכוכבים המבטיחים נכנסים לעניינים, כאשר נכון להיום, היאנקיז במקום השני ב-AL מזרח, עם מאזן 5:10 ובפיגור חצי משחק בלבד מבולטימור ויתרון חצי משחק על פני בוסטון. לקבוצה מהתפוח הגדול יש את מאזן הריצות הטוב ביותר בליגה, פלוס 28 והיא ניצחה שמונה מתוך תשעת משחקי הבית הראשונים שלה, כך שלאוהדים בהחלט יש סיבה להיות מרוצים. עוד ב-AL מזרח: טמפה ביי היא הקבוצה הרביעית עם מאזן חיובי (8:9), בעוד טורונטו ממשיכה להתרסק (12:3, 7.5 משחקים מראשות הבית).

ב-AL מרכז צמוד, מאוד צמוד. דטרויט וקליבלנד ראש בראש בפסגה עם 7:8 (למרות שהטייגרס במינוס 21 במאזן הריצות), חצי משחק מאחור ניצבת שיקגו וייט סוקס ועוד חצי משחק אחורה אפשר למצוא את מינסוטה (ארבעה הפסדים רצופים) וקנזס סיטי.

במערב, כצפוי, יוסטון רמה מעל כולן ומובילה כבר בשלושה משחקים עם 5:11, אחרי שניצחה שמונה מעשרת האחרונים. אוקלנד הכי קרובה אליה עם מאזן חצוי של 8:8.

אריק ת'יימס מילווקי ברוורס. AP
שמונה הומראנים. ת'יימס/AP

ב-NL, ארבעה ניצחונות רצופים הקפיצו את וושינגטון ליתרון שני משחקים על מיאמי במזרח (5:10 מול 7:8), כאשר המטס עם מאזן חצוי (8:8). בבית המרכז, האלופה שיקגו קאבס רודפת אחרי סינסינטי וכרגע היא בפיגור חצי משחק (7:9 מול 7:8). אריק ת'יימס מככב עבור מילווקי ומוביל את הליגה עם שמונה הומראנים, מה שמציב את הברוורס צמודים לקאביז עם מאזן 8:9. במערב, קולורדו נהנית מפתיחת עונה מוצלחת ועם מאזן 6:10 היא ביתרון חצי משחק על פני אריזונה (7:10) ושני משחקים מעל הדודג'רס המקרטעים מעט (רק 8:8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully