וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קרע חלקי לאלו. הקבוצה הציעה 50 אלף יורו על רומן

21.4.2017 / 10:09

תוצאות הבדיקה של המגן הגיעו, ייעדר כשלושה שבועות. הצעה על הרומני הוגשה לניימיכן, אך הפערים גדולים. נמשך המו"מ מתקדם עם עודד אלקיים, שצפוי לסגור, אחרת במועדון יפנו ליובל שפונגין

שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו. ברני ארדוב
החשש התאמת. דור אלו/ברני ארדוב

דור אלו סובל מקרע חלקי בלבד במיניסקוס וייעדר שלושה שבועות, כך עולה מתוך תוצאות הבדיקה שנערכו למגן מכבי פתח תקוה. החשש של המגן היה שהקרע במיניסקוס חמור יותר, מה שיגרום לו להיעדר תקופה ממושכת לפני המעבר להפועל באר שבע, אולם כעת מתברר כי הוא יחזור עוד העונה למגרשים. אלו לא ייקח חלק במשחק מחר בחיפה כשמי שיחליפו הוא נאור פסר.

במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן מתקדם עם עודד אלקיים. השחקן עדיין לא סיכם, אך במועדון מעריכים שהצדדים יסגרו בקרוב על חוזה לעונה הבאה. במידה והתנאים לא יסגרו, פתח תקוה תצרף את יבל שפונגין. במועדון הגישו לניימיכן הצעה רשמית בגובה 50 אלף יורו על מיחאי רומן. ההולנדים דורשים 300 אלף והפערים כרגע גדולים. במועדון מחפשים בלם זר מהיר וחלוץ. כזכור, קובי רפואה ועומר גולן המריאו לפולין כדי לצפות בלם לך פוזנן הפולנית מאצ'יי וילוש, אך הוא נמצא כרגע בעדיפות משנית בשל העובדה שהשניים רוצים לצרף בלם מהיר. במועדון גיששו אצל לואי טהא מבאר שבע, אך הוא לא משוחרר כרגע מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully