וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות פסקו: ארון הרננדז אכן התאבד, מוחו יועבר למחקר

21.4.2017 / 10:00

לאחר שעורך דינו של כוכב הפוטבול לשעבר טען כי המדינה מטפלת ברשלנות בחקירת מותו, פורסמו הממצאים. ייבדק חשד לפיו הרננדז סבל מפגיעה מוחית כתוצאה מהפוטבול. לו"ז 2017 ב-NFL פורסם

עריכה: ניר חן.

יומיים חלפו מאז נמצא כוכב ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר, הרוצח ארון הרננדז, מת בתאו בבית הכלא במסצ'וסטס והפרשה ממשיכה להסעיר את ארצות הברית.

הרשויות המקומיות פסקו הלילה (בין חמישי לשישי) כי הרננדז אכן התאבד בתלייה בעזרת סדין, זאת בניגוד לטענות שהעלו מקורביו מאז היוודע דבר מותו ולפיהן, הוא לא שם קץ לחייו אלא נרצח. עוד נמסר כי שלושה פתקים בכתב ידו של השחקן נמצאו בתא בית הכלא ולצדם ספר תנ"ך. על פי הדיווחים, הרננדז כתב עם דמו על מצחו לפני שהתאבד "ג'ון 3:16", רפרנס לפסוק מהברית החדשה.

הרשויות אף הודיעו כי מוחו של הרננדז ייתרם למחקר בנוגע לזעזועי מוח בספורט, זאת לאחר שביומיים האחרונים משפחתו טענה כי ייתכן שהוא סבל מ-CTE, אותה פגיעה מוחית המשפיעה על שחקני פוטבול רבים.

ארון הרננדז שחקן פוטבול. AP
הפרשה מסתעפת. הרננדז/AP

הפסיקה כי מדובר בהתאבדות וכי מוחו של הרננדז יועבר למחקר הגיעו לאחר שעורך דינו של הרננדז טען כי המדינה מטפלת בצורה רשלנית ושגויה בחקירת מותו וכי היא מסרבת לשחרר את מוחו של השחקן לבדיקה.

בינתיים, פרטים חדשים מחייו המתוסבכים של הרננדז ממשיכים להיחשף. אלברט בריר מאתר "MMQB" כתב כי בקומביין של 2013 פגש הרננדז את מאמנו בניו אינגלנד, ביל בליצ'יק וביקש ממנו להעביר אותו בטרייד לקבוצה אחרת, על מנת שיוכל "להתרחק מהבלגן בבית בקונטיקט" כהגדרתו. בליצ'יק השיב לטייט אנד כי הוא לא יכול לעשות עליו טרייד, אבל הציע לסייע להרננדז בנושאי אבטחה.

באותה פגרה, הרננדז העביר זמן רב בקליפורניה, כאשר הדיווחים אז דיברו על הרצון להיות קרוב לטום בריידי, שנולד באזור סן פרנסיסקו. כעת, מתברר כי הרננדז פשוט ביקש להתרחק מביתו עד כמה שניתן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס, סופרבול 51. רויטרס
האלופים פותחים בבית מול הצ'יפס. בריידי/רויטרס

ולנושא משמח יותר: לוח משחקי עונת 2017 פורסם הלילה. האלופה ניו אינגלנד פטריוטס תיפתח את העונה עם משחק ביתי חגיגי מול קנזס סיטי, ב-7 בספטמבר, הלילה שבין חמישי לשישי בישראל.

עוד במוקד מחזור הפתיחה: דאלאס תמתין לניו יורק ג'איינטס, גרין ביי תארח את סיאטל, טנסי תתמודד נגד אוקלנד ומרשואן לינץ' המתקאמבק ובמאנדיי נייט, לוס אנג'לס צ'ארג'רס הטרייה תתארח בדנבר. שבוע לאחר מכן הצ'ארג'רס ייארחו לראשונה מאז 1960 משחק בלוס אנג'לס, כאשר מיאמי תגיע לביקור.

אטלנטה, סגנית האלופה, תחנוך את האצטדיון החדש שלה עם שחזור גמר ה-NFC מול גרין ביי במחזור השני. שחזור הסופרבול מול הפטריוטס ייערך בסאנדיי נייט של ה-22 באוקטובר בפוקסבורו.

בנוסף, נקבע מועד למפגש בין אוקלנד לפטריוטס במקסיקו סיטי והוא יתקיים ב-19 בנובמבר באצטדיון האצטקה המיתולוגי. ארבעה משחקים ייערכו בלונדון העונה ואילו בחג ההודיה, כמיטב המסורת, דטרויט (נגד מינסוטה) ודאלאס (נגד LA צ'ארג'רס) ישחקו בבית בערב חמישי ולקינוח, וושינגטון תארח את הג'איינטס. מחזור הסיום של העונה הסדירה יהיה ב-31 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully