וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בהנהלת מכבי תל אביב: מי יחליף את איינארס בגאצקיס?

21.4.2017 / 8:28

הצהובים מכינים את הקרקע לאפשרות ששרף, שיבק או דרוקר לא יסכימו לחתום רק עד תום העונה. בגאצקיס יעזוב בהקדם: "השחקנים לא נשמעים לו", פניני דווקא מגבה אותו: "יהיה רע מאוד אם יפוטר"

one

מכבי תל אביב תקיים היום (שישי) ישיבה נוספת כדי לדון בהמשך דרכו של איינארס בגאצקיס, אחרי שהקבוצה ספגה אמש הפסד ליגה חמישי ברציפות, 79:63 למכבי חיפה. בהנהלה רוצים לפטר את המאמן ומתכננים להודיע לו על כך ולבקש ממנו להיפרד מהשחקנים באימון הבוקר.

צביקה שרף, אריק שיבק ושרון דרוקר מועמדים להחליף את בגאצקיס בתפקיד, אולם עדיין אין תמימות דעים בנוגע לזהות המאמן הבא. "הרוחות בקבוצה סוערות ונשמעו אמש לא מעט דעות לגבי זהות המחליף", אמרו אמש בקבוצה. "בשיחות בהנהלה שוב הזכירו שלא מעט מאמנים פוטרו העונה והביעו חשש על הנזק התדמיתי שייגרם כתוצאה ממהלך כזה". בקבוצה רוצים למנות מאמן ישראלי עד תום העונה. גישושים בנושא המאמן החלו כבר בשבוע שעבר, כשצביקה שרף מתעקש בינתיים על חוזה גם לעונה הבאה.

עוד בנושא:

הרצף השלילי נמשך: מכבי תל אביב הובסה 79:63 בידי מכבי חיפה
מכבי תל אביב תפטר את בגאצקיס, שלושה מועמדים ישראלים להחליפו
המאמן הראשון עם מאזן שלילי: ה"שיאים" של בגאצקיס במכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. קובי אליהו
"השחקנים לא נשמעים לו". בגאצקיס/קובי אליהו

אמש הגיע המשבר של הצהובים לנקודת רתיחה. כבר במחצית הראשונה החל שמעון מזרחי להלין על הנעשה במגרש בפני עוזר המאמן ליאור ליובין. "השחקנים לא מקשיבים לבגאצקיס, אף אחד כבר לא מאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב. יש עוד אליפות וזה השיקול העיקרי שצריך להנחות אותנו", הסבירו בקבוצה. בישיבה אף שוחחו על האפשרות כי ליאור ליובין יחליף בינתיים את המאמן, עד שיימצא מאמן קבוע עד תום העונה. אם לא יימצא כזה, ליובין עשוי להמשיך עד תום העונה.

כשעה וחצי אחרי סיום המשחק, יצא המאמן עם עוזרו כשהוא נראה שפוף. גם הוא ככל הנראה הבין כי לא ימשיך בקבוצה.

גם על השחקנים ההנהלה ואנשים בכירים אחרים בקבוצה מותחים לא מעט ביקורת. אמש, אחרי ההפסד, נערכה לשחקנים ישיבת חירום ללא המאמן, בה הובהר להם כי "כל אחד צריך להסתכל במראה".

"זה שיש ישיבה ללא המאמן אומר הכל בעצם. מה כבר צריך להוסיף?", הסבירו במכבי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ליאור ליובין. ברני ארדוב
שוב יקודם? ליובין עם בגאצקיס/ברני ארדוב

גיא פניני סיפר על ישיבת השחקנים ש"ישבנו, כל אחד הוציא את מה שיש לו על הלב, היה הרבה מה להוציא. אם זה יעזור? ימים יגידו". הקפטן הוסיף: "הייתה שיחה טובה ככל האפשר, כמובן שהאווירה הייתה לא קלה אבל אנשים הוציאו את מה שישב להם על הלב. זאת תקופה לא טובה, יש הרבה סיבות לזה, הביטחון ירד, מה שאנחנו מציגים באימונים לא תואם את מה שאנחנו מראים במשחק, זה כמו שתי קבוצות שונות. מגיע המשחק, מתחילים בסדר ובמשבר הראשון על הפרקט מתחיל איזשהו כדור שלג שאנחנו לא יודעים איך לצאת ממנו".

פניני המשיך לנתח את מצב הקבוצה: "לדעתי זה עניין של חוסר ביטחון ולחץ. אני חושב שגם הציפיות והמציאות לא תואמים ואז מתחיל כדור שלג. כשמאמן מגיע יש איזושהי עלייה בגלל אנרגיות חדשות ודם חדש, וזה מה שקרה באמת, אבל אז הייתה ירידה. אנחנו השחקנים צריכים לחשוב מה אנחנו יכולים להביא כי כרגע אנחנו במקום לא טוב, התחלפו כבר שלושה מאמנים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה יותר טוב".

על השאלה אם ההנהלה תחליט לפטר את בגצאקיס ענה הקפטן: "זה יהיה רע מאוד מבחינתנו, כי כל החלפה של מישהו - מאמן או שחקן - זה לא נעים. אתה מתחבר אליו ונמצא יום יום איתו. זה לא המאמן ולא רק השחקנים, זה כולנו ביחד. אני יכול להגיד מה אני יכול לתת יותר ואני צריך לתת יותר, אני לא יכול לדבר על אחרים לפני שאני עושה את מה שאני צריך לעשות. יש משבר וצריך לצאת ממנו, כל אחד צריך להסתכל במראה על עצמו ולחשוב איפה הוא יכול לתת יותר, כי לקחת אחריות זה הדבר הכי נכון כרגע".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מתנגד לזעזוע. פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully