וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הערעור של ברצלונה נדחה, ניימאר יחמיץ גם את הקלאסיקו

ההתאחדות לא ביטלה או דחתה את ההרחקה משלושה משחקים. השחקנים ומסי "מתים לפוצץ את הבלון הנפוח של ריאל". רונאלדו וראמוס ללבנדובסקי אחרי רבע הגמר: "תצטרף אלינו בעונה הבאה"

רויאלטי

בשורות רעות לברצלונה: התאחדות הכדורגל הספרדית הודיעה אמש (חמישי) כי החליטה לדחות את ערעור הקבוצה בנוגע לעונש ההרחקה שהושת על ניימאר, שבגינו יחמיץ את הקלאסיקו מול ריאל מדריד ביום ראשון הקרוב. לברצלונה יש את הזכות לפנות לערכאה משפטית גבוהה יותר ולבקש ערעור נוסף, אולם על פי התקשורת הקטלאנית, אין בכוונתה לעשות זאת מכיוון שהיא רוצה להתרכז בהכנות למשחק מול היריבה המושבעת.

ניימאר הורחק בצהוב שני מול מלאגה בשבוע שעבר, ולאחר שנשלף לעברו כרטיס אדום מחה במופגן מול השופט ומחא כפיים בזלזול לעברו. התנהגותו הובילה להרחקה משלושה משחקים בפועל, כשפרט למשחק היוקרתי מול ריאל, הוא כבר החמיץ משחק אחד ריאל סוסיאדד ואמור לפספס גם את המשחק מול אוסאסונה בהמשך השבוע.

ניימאר הגיב לדמעות שלו אחרי ההדחה מליגת האלופות: "העצב של היום יתחלף בשמחה של מחר...", כתב בפייסבוק, "הכל קורה והחיים נמשכים. אסור לאבד את השמחה לחיים ולכדורגל. בלי קשר לתוצאות, תמיד צריך להרים את הראש". הברזילאי גם שלח מסר ישיר לחברו דני אלבס, שניחם אותו אחרי ההדחה: "אני אוהב אותך אחי, ומאחל לך את כל הטוב שבעולם".

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
אכזבה גדולה. ניימאר/רויטרס

עם או בלי קשר, ברצלונה ממשיכה להתכונן למשחק. על פי "ספורט" הקטלאני, "השחקנים מדברים ביניהם על האפשרות להביס את ריאל בברנבאו ולעצור את כל הדיבורים על משבר", בעוד ב"אל מונדו" ציינו שלאו מסי הופתע לטובה מהתמיכה לה הוא זוכה מהאוהדים בימים האחרונים, וכי הוא "רוצה לתת לאוהדים את הקלאסיקו במתנה, ולפוצץ את הבלון הנפוח של ריאל". איבן ראקיטיץ' אמר לתקשורת הספרדית לקראת המשחק ש"יש לי זיכרונות נהדרים מהברנבאו, כי בין היתר ניצחתי שם עם ברצלונה 0:4. היינו עדיפים עליהם לא מעט פעמים שם, ואני מקווה שנוכל לעשות את זה גם הפעם. הלוואי שאכבוש".

בצד השני, עוסקים גם בעונה הבאה. גיאם בלאגה, העיתונאי הספרדי, כתב ב"אס" כי לאחר המשחק מול באיירן, כאשר רוברט לבנדובסקי היה בין שחקני הבווארים שניגשו לחדר השופט במחאה על ההחלטות שלקח, עצרו כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס את הפולני לשיחה קצרה משלהם. שני הכוכבים, שנחשבים למשפיעים ביותר בחדר ההלבשה של הבלאנקוס, אמרו ללבנדובסקי: "תחתום אצלנו בעונה הבאה. יש לך מקום". החלוץ האריך לאחרונה את חוזהו בבאיירן עד 2022 ומעניין יהיה לראות האם לדברים של רונאלדו וראמוס תהיה השפעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully