וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שיאים: המאמן היחיד בתולדות מכבי תל אביב עם מאזן שלילי

21.4.2017 / 6:50

24 מאמנים עמדו על הקווים במועדון הצהוב, ואיינארס בגאצקיס הוא היחיד שיותר הפסיד מאשר ניצח. ועוד בספר השיאים המתחדש: 31 הפסדים העונה (ורק 31 ניצחונות), 13 בבית, 11 בליגה, 8 ברציפות, 5 מהם בליגה, חודש שלם ללא ניצחון ועוד הזרוע נטויה

קובי אליהו

24 מאמנים עמדו על הקווים במכבי תל אביב במשחקי ליגה, מהקמתה ב-1954 ועד היום. רק אחד, איינארס בגאצקיס, מחזיק במאזן שלילי - עם תשעה הפסדים לעומת שמונה ניצחונות בלבד.

20 הפסדים סוחב בגאצקיס בכל המסגרות, לעומת 16 ניצחונות, ובכך הוא השווה את שיא המועדון השלילי לעונה אחת בכל הזמנים. בעונה שעברה עמדה מכבי על 20 הפסדים ב-65 אחוזי הצלחה, לפני שנתיים היו לה 20 הפסדים ב-72 אחוזים וב-1993 הפסידה ב-20 משחקים ועמדה על שפל היסטורי של 59 אחוזים. מי היה מאמין שהצהובים יתגעגעו לעונת הדובדבנים.

9 הפסדים אינם רק מאזנו הפרטי של הלטבי בליגה. עד לפני שבוע הם היו השיא השלילי של מכבי בעונה אחת בכל הזמנים; זה קרה להם ב-2008. עכשיו הצהובים כבר הידרדרו ל-11 הפסדים, ועוד הזרוע נטויה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. קובי אליהו
20 הפסדים לעומת 16 ניצחונות. בגאצקיס/קובי אליהו

31 הפסדים יש למכבי תל אביב העונה במסגרות רשמיות (ליגת העל, גביע המדינה ויורוליג), ומאזנה הכולל עומד על 50 אחוזי הצלחה בלבד. לראשונה אי פעם, היא לא יכולה אפילו להתנחם במאזן חיובי.

8 הפסדים רצופים בכל המסגרות יש למכבי תל אביב, וכמעט מיותר כבר להזכיר שדבר כזה לא קרה מעולם. בדיוק חודש חלף מאז הניצחון האחרון שלה, ב-21 במארס באיסטנבול על פנרבחצ'ה. הרצף הגרוע ביותר של המועדון, עד העונה, עמד על שישה הפסדים ב-1993.

5 הפסדים רצופים בליגה סוחבים הצהובים, וגם זה, איך לא, קורה בפעם הראשונה בהיסטוריה. ניצחונם האחרון בזירה המקומית נרשם ב-19 במארס בדרבי מול הפועל תל אביב. השיא השלילי הקודם עמד על רצף של ארבעה הפסדים ואירע ב-2008.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ג'יימס ננאלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
זיכרון רחוק. מקל בניצחון האחרון של מכבי תל אביב/GettyImages

13 הפסדי בית יש העונה למכבי תל אביב. מעניין מה ארל "נובאדי פאקס וכו'" וויליאמס היה אומר על זה.

56 פעמים התארחה מכבי חיפה אצל מכבי תל אביב במסגרת הליגה הסדירה, ובכולן הפסידה. כעת השתנתה התמונה: במפגש ה-57 רשמו הירוקים ניצחון בכורה על יריבתם הוותיקה. צריך לציין שהקבוצה מעיר הכרמל גברה על הצהובים ביד אליהו בגומלין גמר הפלייאוף ב-2014, אבל זה לא הספיק לה כדי לזכות באליפות.

10 הפסדים יש למוליכות הטבלה, הפועל חולון והפועל אילת. גם זו היסטוריה: לראשונה אי פעם, הקבוצה שתסיים במקום הראשון בישראל תסחוב איתה הפסדים בספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully