וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "שלושה משחקים בשבוע? מבחינתי שיהיה ככה כל הזמן"

מכבי תל אביב ערכה סיור במפעלי HP, הקפטן התייחס לעומס הצפוי: "זה כיף". על בית"ר ירושלים: "אנחנו ממש לא חושבים שאנחנו באים לטיול". ליטו וידיגאל: "אנחנו משחקים טוב מאוד כרגע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת לשבוע שעשוי להיות גורלי מאוד עבורה, בכל הקשור לתקוות האליפות שלה העונה. זה יתחיל עם משחק חוץ מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה, לאחר מכן ייצאו הצהובים למשחק חוץ מול בני סכנין ביום שלישי ובשבת הבאה ייארחו את הפועל באר שבע. עוד לפני שהרצף הקריטי הזה יוצא לדרך, ליטו וידיגאל שחקני סגנית האלופה הגיעו היום (חמישי) לאירוע של חברת 'HP', מספונסריות הקבוצה, וסיפקו מספר מילים לקראת המפגש עם הקבוצה של שרון מימר והמשך הפלייאוף העליון.

"החודשיים-שלושה האחרונים היו אינטנסיביים, מאז שהגעתי זה ככה", אמר המאמן, "אבל זה הכדורגל, זה נורמלי, ואנחנו תמיד חושבים ממשחק למשחק וחייבים להגיע מוכנים. אני מאמין וסומך על השחקנים שלי, על השחקנים שאבחר לשחק במשחק הזה. הכי חשוב שכל השחקנים יאמינו בעצמם שהם יכולים לפתוח בהרכב, ולהיות מוכנים כאשר תגיע ההזדמנות. זו דרך העבודה שלנו תמיד. אם נעבוד קשה כקבוצה יהיה לנו יותר סיכוי לנצח. אני רוצה יותר ואני יודע שנשחק יותר טוב בעתיד. אנחנו צריכים זמן, השתפרנו הרבה במשחקים האחרונים ואנחנו תמיד רוצים לנצח עם כדורגל טוב, אנחנו מתחילים לעשות את זה לאחרונה ואני מקווה שככה יהיה גם מול בית"ר. אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב מאוד כרגע".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "בית"ר היא תמיד קבוצה טובה שקשה לשחק מולה, גם לבאר שבע וגם לנו. אנחנו לגמרי לא חושבים שאנחנו באים לטיול. כמו שאמרתי לפני הגביע, זו קבוצה שלקחה לנו הרבה נקודות. אנחנו מודעים לזה, לאיכויות שלהם ולמה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. אנחנו ממש לא חושבים מה יקרה עם גורל האליפות, רק משחק אחד קדימה. זו קלישאה אבל ככה באמת אנחנו צריכים להתייחס, אנחנו מקצוענים. לנו זה כיף שיש שלושה משחקים בשבוע, כי מה שאנחנו אוהבים זה לשחק. מבחינתי שכל שבוע יהיה ככה".

שחקני מכבי תל אביב באירוע ב-HP. קובי אליהו
הצהובים בסיור/קובי אליהו
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. קובי אליהו
קרויף במפעל HP/קובי אליהו
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עם וידאר קיארטנסון אוסקר סקאריונה. קובי אליהו
סקאריונה, קיארטנסון וראיקוביץ'/קובי אליהו
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
וידיגאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully