וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד זכתה באליפות עם 62:71 על מכבי רמת חן

20.4.2017 / 20:34

המארחת השלימה 1:3 בסדרת הגמר וחגגה אליפות רביעית ברצף וחמישית בסך הכול. עדן ענבר: "יש כאן DNA של תחרותיות". טקס הענקת הצלחת התעכב בשל עימות בין השרה רגב לח"כ נחמיאס-ורבין

מכבי אשדוד עם צלחת האליפות/לירון מולדובן

מכבי אשדוד האריכה הערב (חמישי) את תקופת שלטונה בכדורסל הנשים עם אליפות רביעית ברציפות, לאחר שניצחה 62:71 את מכבי רמת חן והשלימה 1:3 בסדרת הגמר. הקבוצה המפסידה, שזכתה לפני כחודש בגביע המדינה הרביעי בתולדותיה, לא הצליחה לזכות באליפות היסטורית, למרות יתרון הביתיות עמו הגיעה לסדרה ולמרות עונה גדולה של צ'לסי הופקינס. השחקניות של עדן ענבר הביאו לדרום אליפות חמישית בסך הכול, וחולצות האליפות חולקו עוד לפני סיום המשחק.

המאמן המנצח עדן ענבר: "יש למקום הזה DNA של תחרותיות, אני עוד חדש. כשהכול היה נראה אבוד, היו כאלה שהרימו את המערכת ומגיע להם את הקרדיט".

שרת הספורט מירי רגב שנכחה באולם, סירבה לעלות להעניק את הצלחת אם חברת הכנסת איילת נחמיאס-ורבין מהמחנה הציוני תהיה נוכחת במעמד. מי שביקש מנחמיאס-ורבין לא לעלות לפודיום הוא יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. הרקע למהלך היה סכסוך בין רגב ליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים איריס שטרק, שנחמיאס-ורבין נחשבת למקורבתה. לבסוף חברת הכנסת עזבה את המקום והטקס, שהחל רק חצי שעה לאחר סיום המשחק, נערך בלעדיה.

שחקניות מכבי אשדוד עם צלחות האליפות. לירון מולדובן
שומרות מסורת. שחקניות מכבי אשדוד/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

אחרי ארבע דקות של כדורסל, רמת חן עוד הובילה 0:6, אבל אשדוד התעוררה לאיטה ועם ריצת 0:8 בסוף הרבע, בחסות 15 נקודות של טיפאני הייז המצוינת, סיימה את עשר הדקות הראשונות ב-18:23.

רבע 2:

רמת חן הצליחה לקזז את ההפרש בעזרת שלשה של שירן צעירי וקליעות של צ'לסי הופקינס שצימקה לשתי נקודות בלבד, אבל שי דורון הרגיעה בשני צדי המגרש והעלתה את אשדוד ל-26:32. המארחת שמרה על היתרון למרות פציעה של קטיה לויצקי וזה 32:40 בהפסקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שי דורון מכבי אשדוד עם אריקה ווילר. לירון מולדובן
שי דורון חוגגת עם אריקה ווילר בדרך לעוד אליפות/לירון מולדובן

רבע 3:

אריקה ווילר קלעה שלשה והעלתה את אשדוד ליתרון דו ספרתי, כשמנגד דניאל אדאמס קטעה לרמת חן שש דקות ללא סל שדה ולאחר מכן הוסיפה עוד נקודות כדי להשאיר תקווה לשירה העליון. 44:56 לאשדוד בסיום הרבע.

רבע 4:

רמת חן ניצחה ברבע היחיד שלה במשחק, אבל זה הספיק לצמצום קל של ההפרש, לא מעבר. צ'לסי הופקינס הרבתה לאבד כדורים, ומנגד דורון ולויצקי המנוסות סגרו עניין. חולצות האליפות והשמפניות נשלפו עוד לפני סיום הזמן החוקי. 62:71 לאשדוד ואליפות רביעית ברציפות. ברכות.

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי רמת חן לפני טיפאני ג'קסון שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
9 איבודים. צ'לסי הופקינס/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: טיפאני הייז 16, שי דורון 12, קטיה לויצקי, טיאה פרסלי וטיפאני ג'קסון (12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) 10 כל אחת, אריקה ווילר 8, נעמה שפיר 5. רוני בן נון וג'ניפר אן פליישר שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי רמת חן: דניאל אדאמס 18, שירן צעירי 11, צ'לסי הופקינס (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-9 איבודים) ובריה הולמס 8 כל אחת, אליבה בארון ודניאל דיאמנט 7 כל אחת, דניאל רבר 3, דזירי פדר שיחקה ולא קלעה.

טיפאני ג'קסון שחקנית מכבי אשדוד עם פרס ה-MVP. לירון מולדובן
המצטיינת במשחק. טיפאני ג'קסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully