וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נעלה בשבת בהרכב הכי חזק, אחר כך נעשה את השיקולים"

20.4.2017 / 16:20

ברק בכר והפועל באר שבע מתכוננים לשבוע של שלושה משחקי חוץ, שיתחיל אצל בני סכנין בשבת: "לא ניצחנו שם העונה, היה קשה אצלם". מהראן ראדי: "לא רואה את עצמי ככוכב, אני חלק מצוות"

צילום: בני בן סימון עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום שבת בשעה 20:15. הקבוצה מבירת הנגב תנסה להשיג ניצחון שמיני ברציפות, אבל כבר איבדה העונה נקודות באצטדיון דוחא (0:0) בתחילת ינואר. ניב זריהן שהחלים מפציעה וחזר לאימונים, עשוי להיכלל בסגל. מוחמד גדיר שלא לא מרוצה מהירידה במעמדו, מקווה לקבל דקות משחק בעצמו.

מהראן ראדי ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
שבוע האליפות? ראדי ובכר/בני בן סימון

לקראת המשחק הקרוב והשבוע, שיכלול שלושה משחקי חוץ רצופים, אמר בכר: "הדבר הכי חשוב הוא להתרכז במשחק הקרוב ולא לחשוב יותר מדי קדימה, על כל שלושת המשחקים. לא ניצחנו בסכנין העונה, היה קשה אצלם ויכולנו גם להפסיד. לא סתם הם בפלייאוף העליון. אנחנו יודעים שכל משחק שעובר וכל ניצחון, הסיכויים שלנו גדלים להגיע למטרה. אם לא ננצח את המשחק הזה, לא עשינו כלום. נעלה עם ההרכב הכי חזק ואז נעשה את השיקולים. כרגע אין עומס, רק אחר כך יהיה".

על חתימתו של מהראן ראדי לעונה נוספת אמר המאמן: "אני שמח שמהראן נשאר איתנו לפחות עוד שנה. כולם רואים את התרומה שלו לקבוצה. זה מעבר לתרומה מקצועית. הוא מביא הרבה מהניסיון שלו, הוא מעבר לעוד שחקן, הוא כמו מאמן על המגרש. לי כמאמן זו חוויה מאוד גדולה שיש שחקנים כמוהו ואני שמח שהוא נשאר".

על מאור בוזגלו וניב זריהן הוסיף בכר: "אני שמח שבוזגלו עלה מהספסל בשני המשחקים האחרונים והיה טוב. זה מצוין ששחקנים נכנסים ועוזרים לקבוצה לנצח. הרבה שחקנים נמצאים בכושר טוב וזה מעודד, בטח בשלב כזה של העונה. ניב זריהן חוזר לאימונים ובימים הקרובים נדע אם הוא יכול להתלבש למשחק".

מהראן ראדי אמר: "יש לי תפקיד מוגדר, קשר 50-50 ואני מנסה לעבוד לפי הוראות של המאמן. אני צריך לעשות את העבודה הטקטית שלי וחלק מזה זה שערים ובישולים ואני מנסה להשתדרג בזה בכל שנה ולתת מספרים שיעזרו לקבוצה. אף פעם לא הסתכלתי על עצמי ככוכב. אני לא שחקן טניס שמסתכל רק על עצמו. אני רוצה להיות אחד מהצוות. התקשורת היא זו שמחליטה מי כוכב ומי לא. אני נהנה מהמצב שלי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully