וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דג'וקוביץ' ונדאל ניצחו, מארי הפסיד לראמוס ויניולאס

הסרבי המדורג שני גבר על פאבלו קרניו בוסטה ויפגוש ברבע הגמר את דויד גופן. הספרדי הביס את סשה זברב 1:6, 1:6. הסקוטי איבד יתרון 0:4 במערכה השלישית, גם ואוורינקה בחוץ

אלברט ראמוס ויניולאס, טניסאי ספרדי. GettyImages
קאמבק מהסרטים. ראמוס ויניולאס/GettyImages

אנדי מארי הודח היום (חמישי) מטורניר מונוטה קרלו היוקרתי כבר בסיבוב השלישי אחרי הפסד 6:2, 6:2, 7:5 לאלברט ראמוס ויניולאס הספרדי. הסקוטי שמדורג ראשון בטורניר, מעולם לא הגיע לגמר בטורניר בריביירה וזה לא יקרה גם ב-2017.

מארי פתח מצוין, אבל איבד מומנטום בסט השני בו הספרדי שמדורג 24 בעולם, שלט ללא עוררין. במערכה השלישית הסקוטי שבר פעמיים ועלה ל-0:4 מבטיח, אבל דווקא אז ראמוס ויניולאס השתלט על הקצב, חזר בגדול והשלים קאמבק מהסרטים. כל הכבוד. ברבע הגמר הספרדי ישחק נגד מארין צ'יליץ' (5 בטורניר) שניצח את תומאש ברדיך 2:6, 6:7 (0).

גם סטן ואוורינקה (3) בחוץ אחרי שנכנע בשתי מערכות (שעה ו-17 דקות), 6:4, 6:4 לאורוגוואי פבלו קואבס. זה היה המפגש הראשון אי פעם בין השניים וקואבס חגג בסיומו בזכות שתי שבירות (מתוך שמונה אפשרויות שבירה), בעוד השוויצרי כלל לא משיג נקודת שבירה לאורך המשחק כולו.

מארין צ'יליץ' הקרואטי (5) עלה לשלב הבא לאחר ניצחון 2:6, 6:7 (0) על תומאס ברדיך (9). אחרי מערכה ראשונה בשליטת צ'יליץ', ברדיך נתן פייט לא רע, אך נעלם לחלוטין בשובר השוויון.

רפאל נדאל (4), מלך החימר, לא התקשה לפרק את סשה זברב (14) עם 1:6, 1:6 זריז, שהושג בעזרת חמש שבירות. נדעל לקח 80 אחוז מהנקודות על הסרב הראשון, מול 47 בלבד של הגרמני.

נובאק דג'וקוביץ' הסרבי המדורג שני ניצח את פאבלו קרניו בוסטה (13) 2:6, 6:4, 4:6. דג'וקוביץ' יפגוש ברבע הגמר את דויד גופן הבלגי.

שאר משחקי הסיבוב השלישי:

לוקא פוי (11) - אדריאן מנארינו 0:3 (מנארינו פרש)
יאן לנארד סטרוף - דייגו שוורצמן 0:6, 3:6
דומיניק תים (6) - דויד גופן (10) 7:6 (4), 4:6, 6:3

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
מלך החימר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully