וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "קלינגר? מעדיף אותו בעמדה שבה הוא יותר טוב"

20.4.2017 / 13:03

הבעלים של הפועל חיפה נחת בישראל וערך מסיבת עיתונאים: "נדבר איתו רק אחרי שנישאר בליגה". על חנן ממן: "יש שחקנים שמתאימים לקבוצה. הוא הצליח רק בהפועל חיפה"

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט, הבעלים יואב כץ. יוסי ציפקיס
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט, הבעלים יואב כץ/יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה מקווים להישאר השבוע סופית בליגת העל. מי שהגיע אתמול לארץ לאחר תקופה ולקראת המשחק היה הבעלים יואב כץ, שערך היום מסיבת עיתונאים במתחם בקריית חיים.

"אני מקווה שננצח ונישאר בליגה. אני עדיין חושש", אמר כץ. "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

כץ נשאל על העונה הבאה וענה: "לא התחלנו בהכנות. אני חושב שזו גישה ריאליסטית. בוא נגמור את העונה הזו. ניר קלינגר? בינתיים הוא עשה עבודה טובה. אני מעדיף אותו בעמדה שבה הוא יותר טוב. נדבר על ניר רק אחרי שנישאר".

על ההבדל בין הפועל חיפה וסכנין אמר: "סכנין בניגוד אלינו קיבלו כסף מחוץ לישראל מקרן פרס לשלום. ההוצאות שלנו על המגרשים והאצטדיון הם 20 אחוז מהתקציב. זה אסון וקצת משפיע על התקציב. פרט לשתי קבוצות כל הסגלים דומים".

לגבי עתידו של פיט פלטהאוזן שלא מחזיק בחוזה אמר: "יש בעיה באובייקטיביות. הייתה לו עונה מצוינת. הוא הביא הרבה נקודות. גם לרובי לבקוביץ' הייתה עונה טובה. עדיין אין החלטה".

לגבי חנן ממן אמר: "יש שחקנים שמאוד מתאימים להפועל חיפה. הקבוצה היחידה שבה הוא הצליח הייתה הפועל חיפה. אנחנו מתרכזים בהישארות ואז נעבוק בסוגיית השחקנים. יש הרבה שחקנים שהצליחו כאן יותר. דור פרץ פורח כאן ובמכבי תל אביב הוא פחות פרח".

לגבי סאגת זרקו קוראץ' שממשיך להתאמן עם הקבוצה אמר כץ: "זה קשור לבית המשפט. אני לא יכול לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully