וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במינכן: אופ"א לא תתחקר או תעניש את השופט ויקטור קסאי

בניגוד למקרים קודמים בהם עלו טענות נגד השיפוט, אופ"א לא תערוך בירור מיוחד. השופט ההונגרי לא ציין דבר חריג בדוח המשחק, בגרמניה טוענים: הוא נפגש עם פלורנטינו פרס לפני המשחק

אימג'בנק GettyImages

השיח בכדורגל העולמי בשעות האחרונות מתמקד בהדחה של ברצלונה, אבל עדיין נותרו ספיחים מהמשחק בין ריאל לבאיירן מינכן ושערוריית השיפוט שנרשמה במהלכו. למרות הביקורות הרבות על תפקודו של השופט ויקטור קסאי, אופ"א הודיעה כי לא תתחקר אותו ולא תעניש אותו על השגיאות שביצע. קסאי הרחיק את ארתורו וידאל בצהוב שני לא מוצדק ואישר לכריסטיאנו רונאלדו שני שערים שנכבשו מעמדת נבדל בהארכה, מה שאפשר לריאל לנצח 2:4. בנוסף, נראה שגם השער השני של באיירן, שנכבש על ידי סרחיו ראמוס לשערו הוא, היה צריך להיפסל.

עוד בנושא:

מנואל נוייר כנראה גמר את העונה, שחקני באיירן התנפלו על השופט
לא לשימוש במצלמות: מדוע השיטה של הפוטבול תהרוס את הכדורגל
כריסטיאנו רונאלדו: "מתחנן שלא יקראו לי בוז יותר", זידאן מהלל אותו

השופט ויקטור קסאי מרחיק את שחקן באיירן מינכן ארתורו וידאל. GettyImages
הסערה לא שוככת. קסאי והצהוב המפוקפק לווידאל/GettyImages

קסאי לא ציין שום דבר חריג בדוח המשחק שלו, והמשמעות היא שגם ההתפרצות לעברו מצד שחקני באיירן רוברט לבנדובסקי, ארתורו וידאל וטיאגו, תעבור בשקט וללא ענישה. לשם השוואה, ב-1:6 של ברצלונה על פריס סן ז'רמן, במהלכו עלו טענות נגד השופט דניז אייטקין ועל שיפוט מוטה לטובת הקטלאנים, אופ"א ערכה עימו בירור ואף החליטה להרחיקו לזמן קצר ממשחקי ליגת האלופות.

בכל מקרה, זה רחוק מלהיות סוף הסיפור: בעיתון הגרמני "בילד" העלו אמש טענות מרחיקות לכת: לטענתם, קסאי נצפה סועד עם נשיא ריאל פלורטינו פרס כמה לפני המשחק, מה שכמובן מה תהיות ושאלות רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully