וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את טל בן חיים הבלם בתום העונה

20.4.2017 / 9:43

הקבוצה מהבירה ממשיכה לחזר אחרי הבלם שמסיים חוזה במכבי תל אביב. איינבינדר רוצה חוזה לשלוש עונות, פערים עם רואדה. מימר: "אולי נשנה מערך", שכטר: "הגיע לנו פנדל נגד באר שבע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול מכבי תל אביב ביום שבת, אבל גם לעונה הבאה. אמש פורסם כי אלי טביב יערוך פגישות עם דן איינבינדר וחסוס רואדה, אולם בקבוצה מצפים לפערים בזמן הקרוב, משום שהכניסה לכל הנושא הכספי תתרחש רק בפגישה הבאה. איינבינדר הבהיר שברור לו שבשביל להישאר בבית"ר הוא יצטרך להרוויח פחות כסף מאשר בקבוצות אחרות, אך צפוי להתעקש על חוזה לשלוש שנים, כאשר בבית"ר עשויים להציע חוזה לשנתיים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אלי טביב נפגש עם דן איינבינדר וחסוס רואדה
בית"ר במתקפה על פפיר: "לא יכול להיות שהוא לא יספור אותנו"

במקרה של רואדה, השחקן דורש חוזה לשנתיים כאשר בקבוצה מעוניינים לתת לו חוזה לעונה אחת, או לשנתיים בשכר נמוך משמעותי מזה שהוא דורש כרגע - כ-500 אלף יורו לשנתיים. בבית"ר לוקחים בחשבון גם את האפשרות שלא ימשיך, ולאחרונה נעשו גישושים בנוגע לבלם מכבי תל אביב טל בן חיים. שיחות בעניין הבלם החלו עוד בחודש ינואר, כאשר מכבי תל אביב חשבה לשחררו. הבלם מפגין יכולת טובה לאחרונה, אך בבית"ר עוקבים ובודקים האם מכבי תל אביב תאריך את חוזהו. אם לא תעשה זאת, צפויה בית"ר להיכנס עמו למשא ומתן, גם אם חסוס רואדה ימשיך.

מי שצפוי לחזור לסגל בעונה הבאה הוא קשר הפועל קטמון אור ועקנין, שהושאל בשנתיים האחרונות. כמו כן, הדקות שמקבל אבישי כהן בשני המשחקים האחרונים הן חלק מההחלטה לשלבו כמה שיותר ולהפוך אותו לשחקן משמעותי כבר בעונה הבאה. אמיר עגייב צפוי לחתום בתום העונה לשתי עונות, אחרי הסיכום שהושג עימו.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
בדרך לבירה? בן חיים/ברני ארדוב

שרון מימר ואיתי שכטר השתתפו היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מגד מכבי תל אביב ביום שבת. מימר אמר: "כל המשחקים הקרובים יכולים לעזור לנו להשיג את המטרה שהיא הגעה לאירופה. נקמה לא תחזיר אותנו לגביע. אנחנו יכולים לשחק בשני מערכים, יכול להיות שנשנה. יש עייפות, זה טבעי, אבל ניתן הכול בחודש שנשאר. אני מרוכז במשימות שנשארו, כשיגיע הזמן אני אשב עם אלי טביב ונחליט אם אנחנו ממשיכים ביחד".

איתי שכטר אמר: "כואב לי שבמשחק האחרון הגיע לנו פנדל ברור. במקומות האלו, כשיש שופט רחבה וקוונים - ורואדה הכשיל את עזרא בבירור - היו צריכים לשרוק. צריכים לתת לנו יותר כבוד. העייפות? התחלנו לשחק ביוני, יש פה שחקנים ששותפו כבר ב-50 משחקים העונה. אבל אנחנו צריכים לעשות הכול בשביל שהמועדון הזה יהיה באירופה שנה שלישית ברציפות. דן איינבינדר? מכבי חיפה מועדון גדול, אבל אני ממליץ לו להישאר איתנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully