וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהדי קורדובה גנבו מהאוהד שהושלך מהיציע ומת

שיא הגועל: תיעוד חדש של האוהד שמת חושף כיצד אוהדי קורדובה בזזו אותו כשהוא מחוסר הכרה ובמצב קריטי, וגם: מסי ורונאלדו "מפגינים אהבה", אוהדי בשיקטאש מפריעים לשחקני ליון לישון, המחמיצן הגדול של ארה"ב מכה שנית, ומקרה נמני וחיים יעקב חוזר על עצמו בקפריסין

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מאיר מליקה בפרויקט היום שאחרי הפרישה

רגע לפני הקלאסיקו, מסי ורונאלדו "מפגינים אהבה"

ברק בכר החל את השירות הצבאי שלו

אוהדי קורדובה שדדו את הנעליים של האוהד שהושלך מהיציע

התיעוד המזעזע של עמנואל באלבו בן ה-22 מושלך מיציע אוהדי בלגראנו במהלך המשחק מול קורדובה ממשיך להסעיר את ארגנטינה, הפעם בעקבות סרטון חדש שמופץ ביממה האחרונה, שגם הוא לא פחות מטריד. בסרטון נראים אוהדי בלגראנו אחרי שבאלבו, שהובהל לאחר המקרה לבית החולים במצב של מוות קליני ולאחר מכן מת, בוזזים אותו כשהוא מחוסר הכרה במצב קריטי, ומשילים ממנו את נעליו. בתוך כך, המשטרה עצרה אוהד נוסף בחשד למעורבות במקרה. על פי החשד, העצור הטרי היכה את האוהד לפני מותו, אולם לא היתה לו מעורבות ישירה בהפלתו, בניגוד לחמשת העצורים שכבר עוכבו על ידי המשטרה.

צפו בתיעוד הראשוני של הרצח המזעזע

אבי נמני VS חיים יעקב, הגרסה הקפריסאית

זוכרים שאבי נמני הכשיל את השופט חיים יעקב בדרבי וזה שלף לו כרטיס אדום. דבר דומה קרה אתמול בקפריסין, במשחק הגביע בין א.א.ל לימאסול לאפואל ניקוסיה. בתוספת הזמן מיקל ארואברנה ניסה לחזור במהירות להגנה ופגע בשופט קוסטאס פסבדיוטיס. האחרון חשב שהספרדי הכשיל אותו בכוונה והראה לו אדום.

אוהדי בשיקטאש מפריעים את מנוחתם של שחקני ליון עם אמצעים פירוטכניים

המתיחות בין בשיקטאש לליון גוברת לקראת הגומלין ברבע גמר הליגה האירופית. אחרי שהמשחק בצרפת (1:2 לליון) נדחה ב-45 דקות בערבות פלישת האוהדים לכר הדשא, גם אוהדי בשיקטאש השיבו אש. איך? הם פשוט הדליקו אבוקות בסמוך למלון בו שחקני ליון השתכנו, בשעת לילה מאוחרת, כדי למנוע מהם שינה טובה. כמה חוליגני, ככה משעשע.

שימו לב לסרטונים בתחתית השרשור

המחמיצן הגדול של ארצות הברית עושה זאת שוב

כריס וונדולבסקי, חלוץ נבחרת ארצות הברית לשעבר, רשם החמצה מביכה במיוחד ב-0:0 של קבוצתו סן חוזה מול ניו אינגלנד ב-MLS, והזכיר לחובבי הכדורגל בארצות הברית את החמצתו המדהימה לא פחות בתוספת הזמן מול בלגיה במונדיאל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully