וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: מארי, ואוורינקה ונדאל העפילו לסיבוב השלישי

המדורג ראשון בעולם חזר ממנוחה של חודש וניצח 5:7, 5:7 את ז'יל מולר. השוויצרי (3) גבר 2:6, 6:4, 2:6 על יירי וסלי, הספרדי (7) התקשה אך עלה בזכות 0:6, 7:5, 3:6 על קייל אדמונד

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
חזר פעמיים מפיגור. מארי/רויטרס

טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 נמשך היום (רביעי) עם העפלתם של אנדי מארי, רפאל נדאל וסטן ואוורינקה לסיבוב השלישי.

המדורג ראשון בעולם עלה לשחק לראשונה אחרי מנוחה של כחודש (מעבר להפסד במשחק ידידות מול רוג'ר פדרר בשבוע שעבר), ופתח את עונת החימר שלו עם ניצחון 5:7, 5:7 על ז'יל מולר (28 בעולם). בשתי המערכות מארי נקלע לבור קטן כאשר נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, אך בשני המקרים הצליח לחזור ובסופו של דבר עלה לסיבוב השלישי על חשבון הלוקסמבורגי. הוא יפגוש שם את אלברט ראמוס-וינולאס הספרדי.

טניסאי שוויצרי סטן ואוורינקה. רויטרס
הפסיד מערכה. ואוורינקה/רויטרס

ואוורינקה נזקק לשלוש מערכות כדי לגבור 2:6, 6:4, 2:6 על יירי וסלי הצ'כי תוך שעה ו-26 דקות. גם נדאל לא צלח את הסיבוב השני בקלות יתרה, כאשר הפסיד במערכה השנייה מול קייל אדמונד דווקא לאחר שניצח את הראשונה על האפס. הבריטי, שפגש לראשונה בקריירה את המדורג 7 בעולם, התעלה במערכה השנייה שנמשכה למעלה משעה וחזר למשחק, אך למרות שהיווה יריב שקול גם במערכה המכרעת נדאל ניצח 0:6, 7:5, 3:6.

דומיניק תים (9) טייל לסיבוב השלישי עם 3:6, 2:6 על רובין האס ההולנדי תוך שעה ושתי דקות בלבד. מארין צ'יליץ' (8) נדרש לשש דקות יותר ממנו וניצח 3:6, 0:6 את ז'רמי שארדי, ובשמינית הגמר מצפה לו מפגש מסקרן מול תומאש ברדיך (12), שגבר על טומי האס הוותיק 3:6, 6:1, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מערכה ראשונה מושלמת. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully