וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה עלתה ל-0:2 מול פנאתינייקוס, צסק"א שרדה מול באסקוניה

אוברדוביץ' ושחקניו ניצחו 75:80 באואקה ויארחו את המשחק הבא במטרה לעלות לפיינל פור. קליעות עונשין של היינס סידרו לאלופת אירופה 82:84 קשה ו-0:2 מול הבאסקים העקשנים

סדרת ההצלבה של היורוליג נמשכה הערב (חמישי) עם שני משחקים מסקרנים. צסק"א מוסקבה שוב התקשתה מאוד מול באסקוניה, אבל עלתה ל-0:2 אחרי 82:84 דחוק. פנרבחצ'ה בדרך הבטוחה לפיינל פור אחרי 75:80 באואקה על פנאתינייקוס ו-0:2 מפתיע בסדרה לקראת משחקי הבית שלה.

מילוש תיאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. GettyImages
הצגה של איש אחד. תיאודוסיץ'/GettyImages

צסק"א מוסקבה - באסקוניה 82:84

שתי דקות לסיום המשחק הראשון, הבאסקים עוד הובילו וריח של סנסציית ענק עמד באוויר, אבל הקבוצה מספרד קפאה במאני טיים במוסקבה והמארחת, הפייבוריטית הברורה לעלות לפיינל פור, סיימה את המשחק בריצת 0:10 והשיגה ניצחון קשה מהצפוי. הערב קיבלנו שחזור כמעט מדוייק כששלשה של בובואה 14 שניות לסיום קבעה שוויון 82, אבל קייל היינס ניצח את המשחק מהקו אחרי שקיבל שריקה מפוקפת לעבירה בריבאונד התקפה. מילוש תיאודוסיץ' כיכב שוב עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים, קייל היינס ונאנדו דה קולו הוסיפו 10 כל אחד. רודריגו בובואה היה נהדר אצל האורחים עם 21 נקודות (5 מ-9 מהשלוש) ושלשת קלאץ', צ'ייס בודינגר הוסיף 12 נקודות.

הרבע הראשון נפתחה בצורה צמודה מאוד. צסק"א הצליחה לפתוח פער קטן בעיקר בזכות נאנדו דה קולו שקלע מכל טווח, אבל שלשה של קים טילי על הבאזר קבע 20:21 בלבד לרוסים. צסק"א הובילה 25:28 ברבע השני, אבל באסקוניה הגיבה עם ריצת 0:8 בראשותו של רודריגו בבואה וחזרה להוביל. צסק"א לא נבהלה והגיבה עם ריצת 0:10 משלה בדרך ליתרון 35:40 במחצית.

הרבע השלישי עמד בסימן צסק"א, או יותר נכון מילוש תיאודוסיץ' שקלע מכל טווח והטיס את הרוסים ליתרון שיא של 47:64. אחרי 29 נקודות ברבע השלישי, צסק"א נרגעה ברבע המכריע, אבל גם שמרה על יריבתה על סקור נמוך. שלשה של בובואה שלוש דקות לסיום קבעה 68:75 בלבד לרוסים ושמר על המתח. הבאסקים המשיכו לחתוך את היתרון עם סל ועבירה של לארקין שקלע מהקו וקבע 73:77 בלבד לרוסים. היינס השלים מהלך שלוש מנגד, אבל בודינגר הגיב עם שני סלים שצימקו ל-80:77 בלבד לצסק"א דקה לסיום. היגינס החטיא שלשה ופויטמן העניש מנגד עם סל מקרוב אחרי אסיסט נהדר של לארקין. צסק"א יצאה להתקפה קריטית והסתבכה, אבל ארון ג'קסון הצליח לחדור ולקבוע 79:82 כשנותרו 14 שניות לסיום. באסקוניה הלכה על בובואה שקלע שלשת קלאץ'. גמור? ממש לא. תיאודוסיץ' החטיא זריקה קשה אבל קייל היינס השתלט על הריבאונד וסחט עבירה. היינס קלע פעמיים מהקו וקבע 82:84 לצסק"א.

יואניס בורוסיס פנאתינייקוס מול אקפה אודו פנרבחצ'ה. GettyImages
קרב גבוהים. בורוסיס מול אקפה אודו/GettyImages

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 80:75

פנאתינייקוס הגיעה לסדרה הזו עם מאזן ביתי של 1:14 בעונה הסדירה. הערב, היא נחלה הפסד שני ביתי רצוף לאובראדוביץ' שעד עתה לא חווה טעמו של ניצחון באואקה והטורקים בדרך לפיינל פור שני ברציפות. המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אבל לפנרבחצ'ה היה את שובר השוויון שנקרא בוגדן בוגדאנוביץ'. הגארד הסרבי הנפלא סחב את הקבוצה על גבו עם 25 נקודות (5 מ-8 מהשלוש), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים כשאקפה אודו שולט לחלוטין בצבע עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ב-11 מ-14 מהשדה. פנאתינייקוס הלכה שוב ושוב על מייק ג'יימס שסחב אותה שלושה רבעים עם 22 נקודות, אבל קרס ברבע האחרון ואם לא יקרה נס היוונים יודחו אחרי שעבדו קשה מאוד להשיג ביתיות בהצלבה.

בוגדן בוגדאנוביץ' פנרבחצ'ה. GettyImages
בלתי עציר. בוגדאנוביץ'/GettyImages

פנאתינייקוס פתחה את המשחק חזק ונטלה את ההובלה, אבל כמו במשחק הקודם פנר ממש לא נבהלה וסיימה את הרבע ביתרון 20:22 בזכות 12 נקודות של בוגדן בוגדאנוביץ' הלוהט. הרבע השני היה ממש דו קרב בין אקפה אודו של פנרבחצ'ה למייק ג'יימס של פאו שהציג יכולת מרהיבה כולל דאנק מהסרטים, אך המילה האחרונה הייתה של ניקולה קאליניץ' שעם שלשה מהפינה קבע 43:45 לטורקים בהפסקה.

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד כשבובי דיקסון קולע שתי שלשות רצופות לטורקים, אבל בורוסיס שלט בצבע והשאיר את פאו במשחק. הטורקים הצליחו לבצע בריחה לקראת סוף הרבע בזכות שלשות של סלוקאס ועוד אחת של דיקסון שקבע יתרון שיא של 54:61. היוונים לא אמרו נואש ופתחו חזק מאוד את הרבע הרביעי כששני סלים רצופים של ג'יימס גיסט החזירו להם את היתרון וקבע 65:66. פנרבחצ'ה ממש לא הסכימה לוותר על המשחק הזה ואחרי סל שלישי רצוף של גיסט התעורר בוגדנוביץ' ודאטומה עם סל קשה שקבעו 68:69 לאורחים. פנר המשיכה ללכת על בוגדאנוביץ' הנפלא שקבע71:76 אחרי שלשה של ג'יימס. פאו לא ויתרה. כריס סינגלטון ובורוסיס אחרי ריבאונד התקפה קבעו 75:76 בלבד לאורחים. דיקסון וסלוקאס סגרו עניין מהקו וקבעו 75:80 מדהים לפנרבחצ'ה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully