וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון ובשיקטאש הורחקו לשנתיים על תנאי מהמפעלים האירופיים

עוד לפני גומלין רבע גמר הליגה האירופית (ה', 22:05), אופ"א הענישה את הקבוצות על המהומות במשחק הראשון. זלאטן יחזור להרכב מנצ'סטר יונייטד מול אנדרלכט, אייאקס וסלטה ישמרו על היתרון?

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בונים עליו. זלאטן/רויטרס

שלב רבע גמר הליגה האירופית יגיע מחר (חמישי) לסיומו עם ארבעת משחקי הגומלין (כל המשחקים ב-22:05). עוד לפני משחק הגומלין בין ליון לבשיקטאש, אופ"א הענישה היום את הקבוצות על אירועי המפגש הראשון בהרחקה של שנתיים על תנאי.

seperator

מנצ'סטר יונייטד - אנדרלכט (1:1 במשחק הראשון, ספורט 1 ו-HD)

אחרי שער השוויון הדרמטי שספגו במשחק הראשון בבלגיה, השדים האדומים ינסו לנצל את תיאטרון החלומות כדי להתקרב עוד קצת לזכייה בתואר, שתעניק להם כרטיס ישיר לליגת האלופות. יונייטד מגיעה במצב רוח מצוין, אחרי שלא רק ניצחה בליגה את צ'לסי ביום ראשון, אלא גם העניקה מנוחה לזלאטן איברהימוביץ'. הבלגים ממש לא מתכוונים להרים ידיים ובזמן שהם מתקרבים לאליפות בליגה המקומית, הם ינסו גם להדהים באולד טראפורד, המקום בו חטפו 5:1 בליגת האלופות בספטמבר 2000.

שאלקה - אייאקס (0:2 לאייאקס במשחק הראשון)

אחרי ההצגה הגדולה של הקבוצה של פטר בוס במשחק הראשון, בו היא ניצחה רק 0:2 בזכות יכולת שיא של שוער שאלקה ראלף פהרמן, היא תנסה לשמור על היתרון המבטיח מול הרויאל בלוז המאכזבים. שאלקה רק במקום ה-11 בבונדסליגה העונה והפסידה בליגה בראשון אפילו לדארמשטאדט החלשה. אייאקס מגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטר בוס מאמן אייאקס. AP
בדרך לחצי הגמר? בוס/AP

בשיקטאש - ליון (1:2 לליון במשחק הראשון)

מהמפגש הראשון זכור בעיקר הבלגן ביציעים, שגרם לאוהדי ליון לרדת לכר הדשא לדקות ארוכות ודחה את המשחק. היום ספגו שתי הקבוצות עונש זהה על חלקן באירועים, כאשר אופ"א הטילה עליהן הרחקה של שנתיים על תנאי ממפעילה ובנוסף קנסה את הקבוצות ב-100 אלף יורו כל אחת. מאז המפגש הקודם, ליון נתקלה בעוד בלגן כאשר המשחק מול באסטיה פוצץ לאחר שהשחקנים הותקפו על ידי אוהדי באסטיה. כעת, הצרפתים, שמגיעים עם יתרון שביר אחרי מהפך דרמטי, ינסו לשמור על היתרון באצטדיון הגועש של מוליכת הליגה הטורקית, שרצה לאליפות.

גנק - סלטה ויגו (2:3 לסלטה במשחק הראשון, 5+)

המפגש בבלאיידוס היה מסחרר וסיפק שלושה שערים עד הדקה ה-17, בדרך לניצחון של הספרדים. אלא שהמארחים יגיעו בעמדה מצוינת להעפלה לחצי הגמר, שאולי תשכיח קצת את העונה הרעה שהם עוברים בזירה המקומית. סלטה הביסה בקלות את גרנאדה ביום ראשון והיא רגועה במרכז הטבלה בליגה הספרדית, כך שכל כולה מרוכזת באירופה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully