וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-NFL לשעבר ארון הרננדז התאבד בתאו בבית הכלא

הרננדז, שנכלא על רצח בן הזוג של אחות של ארוסתו, תלה את עצמו: "הוא השתמש בסדין כדי לכסות את תאו על מנת שלא יראו אותו בזמן המעשה". נציגיו: "זו לא התאבדות". שחקני הליגה הגיבו. בסופ"ש נמצא לא אשם ברצח כפול במיאמי

עריכה: ניר חן.

כוכב ה-NFL לשעבר ארון הרננדז נמצא היום (רביעי) תלוי בתאו בבית הכלא במסצ'וסטס. הרננדז נכלא בדיוק לפני שנתיים אחרי שהורשע ברצח של אודין לויד, בן הזוג של אחות של ארוסתו באותה תקופה. הוא היה כלוא במתקן באבטחה מקסימלית במסצ'וסטס, אך הצליח לשים קץ לחייו בתאו.

בהודעה שהוציא בית הכלא במסצ'וסטס נכתב כי: "ארון הרננדז נמצא תלוי בתאו ב-19 באפריל. הרננדז הועבר באופן בהול לבית החולים המקומי שם הוא הוכרז כמת. מר הרננדז השתמש בסדין של המיטה כדי לכסות את תאו על מנת שלא יראו אותו בזמן המעשה. הרננדז חסם את הדלת שלו עם חפצים שהיו בתוך החדר". בארצות הברית דיווחו כי הרננדז כתב על מצחו בדם את המילים "ג'ון 3:16" (ציטוט תנ"כי מפורסם) לפני ההתאבדות.

נציגיו של הרננדז סירבו לקבל את הקביעה כי מדובר בהתאבדות. בריאן מרפי, שליווה את הרננדז בשנים האחרונות, צייץ: "אין שום סיכוי שהוא נטל את חייו. צ'יקו לא היה קדוש, אבל המשפחה שלי ואני אהבנו אותו ואין שום סיכוי שהוא היה מתאבד". חוזה באאז, עורך הדין של הרננדז, טען כי ייתכן כי מדובר ברצח בתוך כותלי בית הכלא מצד אסירים אחרים ולא בהתאבדות. הוא הודיע שייפתח בחקירה בנושא". הוא הוסיף כי משפחתו של הרננדז "מרוסקת" וכי השחקן לשעבר "לא היה במצב נפשי בו הוא עמד בפני התאבדות".

עוד בנושא

מיוחד - מתהילה לנפילה, סיפור חייו של ארון הרננדז

גם חבר לקבוצה לשעבר לא ממש מאמין לחדשות על ההתאבדות

שחקן הפוטבול ארון הרננדז. AP
שחקן הפוטבול ארון הרננדז/AP

הרננדז, 27, היה כוכב ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר וישב בכלא לאחר שהורשע ברצח מדרגה ראשונה של אודין לויד. בסוף השבוע הוא זכה לבשורות חיוביות כאשר חבר המושבעים במשפט השני שנערך נגדו קבע כי הרננדז לא היה זה שרצח ביריות את דניאל דה אבראו וסאפירו פורטדו, ביולי 2012.

הרננדז, אשר ריצה עונש של מאסר עולם ללא אפשרות חנינה על הרצח של לויד, בן הזוג של אחותו באותה תקופה, הואשם על ידי התביעה כי הוא היה גם זה שלחץ על ההדק והוביל למותם של דה אבראו ופורטדו, אולם בסופו של דבר מי שנמצא אשם במקרה היה חברו של הרננדז באותם ימים, אלכסנדר בראדלי, שירה בשניים ככל הנראה בשל עסקת סמים שהשתבשה.

מבית הכלא נמסר כי "משטרת מסצ'וסטס נמצאת בזירת המקרה והחקירה נמשכת. משפחתו של הרננדז עודכנה בהתאבדותו". הפטריוטס, שאמורים לבקר היום בבית הלבן כחלק מהמסורת לקבוצות אלופות, מסרו כי הם מודעים לדיווח על מותו של הרננדז, אך לא הוציאו הודעה מסודרת בנושא.

עוד באותו נושא

שלדים בארון: סיפורו של שחקן הפוטבול ארון הרננדז

לכתבה המלאה
שחקן הפוטבול ארון הרננדז החשוד ברצח. AP
מהמגרש לכלא/AP

הרננדז, ששיחק במכללת פלורידה, נבחר על ידי הפטריוטס בדראפט 2010, בבחירה ה-113, בסיבוב הרביעי. הוא היה אחד מכוכבי ההתקפה של ניו אינגלנד לצד הטייט אנד השני של הקבוצה, רוב גרונקובסקי. הרננדז הספיק לשחק במדי הפטריוטס שלוש עונות והגיע עם הקבוצה לסופרבול ב-2012, בו היא הפסידה לניו יורק ג'איינטס.

ב-26 ביוני 2013, שמונה ימים לאחר שהמשטרה ערכה חיפוש ראשון בביתו בשל מציאת גופתו של לויד בקרבת מקום, הוא נעצר ומיד שוחרר מהפטריוטס. ב-22 באוגוסט 2013 הואשם ברצח של לויד. אחרי משפט שארך כשלושה חודשים ובמהלכו בנתה התביעה את התיק שלה כנגד הרננדז בעזרת למעלה מ-130 עדים, הוא הואשם ברצח מדרגה ראשונה, שלא מאפשר לשופט מקום לשיקול לגבי תקופת המאסר.

התגובות ברחבי הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully