וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברי בראדלי: "שמעתי את רונדו אומר 'הם ויתרו על המשחק'"

גארד בוסטון היה מדוכא אחרי ההפסד לשיקגו: "ראיתי שחקנים שלנו תופסים את הראש". קראודר שמר על אופטימיות: "מרגיש שאפשר לחזור". ווייד פרגן לרונדו: "זה קל יותר כשיש לך רכז ששולט במשחק"

ג'יי קראודר בוסטון. AP
לא הערב שלהם. קראודר מדוכא/AP

שיקגו בולס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) שוב את בוסטון, 97:111, בזכות עוד הצגה של ג'ימי באטלר, דווין וייד ורייג'ון רונדו, כשהאחרון מככב עם 11 נקודות, 14 אסיסטים ותשעה ריבאונדים מול האקסית עמה הוא זכה באליפות נוצצת יחד עם קווין גארנט, פול פירס וריי אלן. הבולס, המדורגים 8 במזרח, עלו ליתרון 0:2 על המדורגת ראשונה, ובינתיים נראים משייטים לניצחון קליל בסדרה מול הסלטיקס חסרי האנרגיות.

בסיום המשחק שחקני בוסטון שמעו את הקהל בגארדן קורא קריאות בוז, בחשש שהסלטיקס על סף סוויפ נוסף בפלייאוף, שנתיים אחרי ששספגו סוויפ מול קליבלנד בסיבוב הראשון. מה שווה המקום הראשון במזרח ו-53 ניצחונות בעונה, אם בסופו של דבר מאמן הקבוצה בראד סטיבנס מחזיק במאזן פלייאוף 10:2, הכי גרוע מבין המאמנים שניהלו עשרה משחקים ומעלה בפלייאוף.

אחרי שבמשחק הראשון ההגנה הנרפית של בוסטון אפשרה לשחקני הבולס לקלוט 20 כדורים חוזרים בהתקפה, הלילה שיקגו קלטה 10 ריבאונדים בהתקפה במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה הנתון הזה נרגע רק מכיוון שהבולס בקושי החטיאו (56.8 אחוז מהשדה).

אייזאה תומאס בוסטון. AP
המחווה של אייזאה תומאס לאחותו/AP

אייברי בראדלי רכז הסלטיקס הודה בסיום שבוסטון נראתה שבורה, והפגינה את זה כלפי חוץ: "היו רגעים שראיתי שחקנים שלנו תופסים את הראש, ופשוט יורדים על עצמם. אבל כקבוצה אנחנו חייבים להישאר ביחד. הקבוצה היריבה מסתכלת עלינו, הם משתמשים בזה כמוטיבציה עבורם. הצלחתי אפילו לשמוע את רונדו אומר 'כן, הם ויתרו הם ויתרו'. אסור לתת להם לראות את זה, צריך להמשיך להיות חיוביים ולשחק חזק, לא משנה מה התוצאה".

ג'יי קראודר מודה ש"זו לא סיטואציה אידיאלית עבורנו, אתה לא שם את עצמך במצב של פיגור 2:0 בבית. אבל זה לא סוף העולם עבורנו, נהיה חייבים להגיע כקבוצה למשחק 3, אנחנו מרגישים שנוכל לחזור".

אייזאה תומאס כוכב הבולס שהתבשר ממש לפני פתיחת הסדרה על מות אחותו שינה בתאונת דרכים, יטוס היום לוושינגטון כדי להתאבל עם משפחתו ויתאחד עם קבוצתו בשיקגו לקראת המשחק השלישי בסדרה בלילה שבין חמישי לשישי. "אסור לנו להשתמש בזה כתירוץ", אמר בראדלי על הטרגדיה שאופפת את הקבוצה, "ברור שזה יושב על כולנו, מה שקרה לאייזיאה ולמשפחה שלו, אבל אסור לנו להגיד שזו הסיבה. אנחנו רוצים להיות שם בשבילו, לשחק חזק, בשבילנו ובשבילו".

מנגד, דווין וויד, הגארד הוותיק של שיקגו, פרגן לרונדו ואמר: "זה חשוב שיש לך רכז כמו רונדו ששולט במשחק. הערב העבודה שלנו הייתה קלה, הוא הריץ את הקבוצה שלנו".

"אני לא מופתע משום שכולם מאוחדים עכשיו", אמר ג'ימי באטלר שגם הוא היה קרוב לטריפל דאבל בניצחון הבולס, "כולם עשו את העבודה שלהם. ראינו קטעי טלוויזיה עליהם, עשינו שיעורי בית".

---

בניגוד לבוסטון, טורונטו הצליחה להימנע מ-2:0 ביתי כשניצחה במשחק צמוד את מילווקי באקס 100:106. קייל לאורי, שהיה חלש במשחק הראשון, כיכב הפעם עם 22 נקודות כולל סל חשוב מאוד במאני טיים. "הוא היה כבר במצבים כאלו והוא תמיד חוזר", אמר על לאורי דווין קייסי מאמן הראפטורס והוסיף: "זה מה שהוא. הוא שחקן תחרותי, הוא לוחם. ידעתי שהוא לא יהיה מרוצה מאיך שהוא שיחק במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully