וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: מנואל נוייר כנראה גמר את העונה, השחקנים התנפלו על השופט

שוער באיירן מינכן סובל משבר ועזב את סנטיאגו ברנבאו על קביים, הקבוצה הודיעה שיעבור בדיקות מקיפות בגרמניה. לבנדובסקי, טיאגו ווידאל ניסו לתקוף את השופט אחרי ההפסד

אימג'בנק GettyImages

נוסף על ההדחה המתסכלת מליגת האלופות אחרי תצוגת שיפוט מזוויעה והפסד לריאל מדריד, באיירן מינכן קיבלה אמש (שלישי) חדשות לא טובות: מנואל נוייר כנראה גמר את העונה.

השוער בן ה-31 נפצע רגע לפני שכריסטיאנו רונאלדו כבש בהארכה וקבע 2:3 לריאל מדריד. באיירן מינכן כבר ערכה את שלושת החילופים שלה ונוייר נשאר על המגרש ב-11 הדקות שנותרו חרף הכאבים מהם סבל. זמן לא רב לאחר מכן, באיירן מינכן הודיעה שהוא סובל משבר בכף הרגל ושחדשות נוספות יינתנו אחרי שהוא יעבור עוד בדיקות בגרמניה.

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר. GettyImages
נוייר אמש אחרי הפציעה/GettyImages

נוייר שעזב את אצטדיון סנטיאגו ברנבאו כשהוא נעזר בקביים, כבר בפצע בכף הרגל באימון של הקבוצה בסוף מרץ. הוא עבר ניתוח ונעדר משני משחקי ליגה - כמו גם מהמשחקים של נבחרת גרמניה נגד אזרבייג'אן ואנגליה. הוא חזר למשחק הראשון נגד ריאל מדריד, בו באיירן הפסידה 2:1 בבית.

שוער המשנה של באיירן, סוון אולרייך, צפוי לעמוד בין הקורות בחמשת המחזורים שנותרו עד סיום הבונדסליגה, ולנסות לסייע לקבוצה לשמור על הפסגה (כרגע הפער שלה מר.ב לייפציג עומד על 8 נקודות). לבאיירן יש גם משחק נגד בורוסיה דורטמונד בחצי גמר הגביע הגרמני וכמובן את המשחק על התואר אם היא תעפיל אליו.

בתוך כך, בספרד מדווחים היום שמיד לאחר המשחק מול ריאל מדריד, שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, טיאגו אלקנטרה וארתורו וידאל ניסו לתקוף את השופט ההונגרי ויקטור קסאי בחדר ההלבשה אך נעצרו על ידי אנשי האבטחה והשיטור שהיו במקום.

עוד בנושא:

ריאל מדריד עלתה לחצי גמר האלופות עם 2:4 ביתי על באיירן
רונאלדו התחנן בפני אוהדי ריאל: "אף פעם אל תקראו לי בוז"
ברשת לא נרגעים משערוריית השיפוט, גם פיקה שלח עקיצה
מיכאל יוכין מסביר למה שימוש במצלמות דווקא יהרוס את הענף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully