וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב הודיע: "עובר לאוניברסיטת פלורידה"

19.4.2017 / 8:29

אחרי לא מעט התלבטויות החליט הפורוורד הישראלי לעבור לאלופת המכללות מהעשור הקודם, שהביעה בו עניין רב: "לעזוב את רייס לא היה דבר קל". רשם העונה 18.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק

קצת יותר מחודש אחרי שסיים את עונת המכללות שלו, הודיע הלילה (בין שלישי לרביעי) הפורוורד הישראלי איגור קולשוב כי בחר באוניברסיטת פלורידה בה ישחק במהלך העונה הבאה. קולשוב אמנם סיים את לימודיו האקדמיים, אבל ניצל את העובדה שהוא יכול לשחק שנה נוספת, ועזב את רייס לטובת המכללה הגדולה, לאחר שהיה בפגישה עם המאמן מייק וויט. ההתלבטות הגדולה של קולשוב הייתה בין פלורידה לאוקלהומה, בה גם כן היה בפגישה.

"אני רוצה להודות לכל אחד מהמאמנים שהביעו בי עניין בחודש האחרון", אמר קולשוב בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, "לעזוב את רייס לא היה דבר קל, ולקבל החלטה לאן לעבור היה קשה באותה המידה. אני נרגש להודיע שאני עובר לאוניברסיטת פלורידה. גו גייטורס".

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
בחר בפלורידה. קולשוב/AP

פלורידה נחשבת לאחת המכללות הגדולות בארצות הברית, וזכתה פעמיים בטורניר המכללות בעבר בשנים 2006 ו-2007. כמו כן הופיעה המכללה בחמש טורנירי פיינל פור. מי שהצעיד אותם לתור הזהב במשך 20 שנים היה המאמן בילי דונובן שמאמן כיום את אוקלהומה סיטי ת'אנדר מה-NBA. בין השחקנים הבולטים ששיחקו במכללה נמצאים בראדלי ביל, קורי ברואר, יודוניס האסלם, אל הורופורד, דיוויד לי, מייק מילר, ג'ואקים נואה, צ'נדלר פרסונס, מריס ספייטס וגם טוריאן גרין שחקנה של בני הרצליה שהיה חלק מהזכייה באליפויות.

קולשוב (22, 1.96) שגדל במכבי ראשון לציון ובאקדמיה של איגוד הכדורסל יצא בגיל צעיר לתיכון בפלורידה והחל לשחק באריזונה סטייט בשנת 2013. אחרי שנה אחת בה שיחק 14 דקות לערב, החליט לעזוב לרייס, ישב שנה מחוץ לפרקט ולאחר מכן רשם שנתיים נהדרות. בעונתו האחרונה, בה נבחר לחמישיית המחוז שלו, רשם קולשוב 18.2 נקודות (47 אחוז מחוץ לקשת) ו-8.9 ריבאונדים למשחק. הוא צפוי להיות בקיץ הקרוב בסגל המורחב של נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully