וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ניצחה בבוסטון ועלתה ל-0:2, הקליפרס ניצחו 91:99 את יוטה

מוליכת המזרח בדרך להדחה מפתיעה כבר בסיבוב הראשון אחרי 111:97 ביתי מול הבולס, הקבוצה של דוק ריברס השוותה ל-1:1 בזכות 21 נקודות של כריס פול, טורונטו ניצחה 100:106 את מילווקי

רייג'ון רונדו שיקגו מול אייזאה תומאס בוסטון. AP
הגיע לפלייאוף כמו גדול. רונדו מול תומאס/AP

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה עם שלושה משחקים. במזרח, בוסטון הפסידה בביתה 111:97 לשיקגו, נקלעה ל-2:0 בסדרה והיא על סף הדחה מפתיעה כבר בסיבוב הראשון. טורונטו הצליחה להשוות ל-1:1 מול טורונטו עם 100:106 קשה על מילווקי. במערב ל.א קליפרס ניצחה 91:99 את יוטה והשוותה ל-1:1.

בלייק גריפין ל.א קליפרס עם ריימונד פלטון. AP
ניצחון קשה. גריפין חוגג עם פלטון/AP

ל.א קליפרס - יוטה 91:99 (1:1 בסדרה)

אחרי שאיבדו את הביתיות והפסידו את המשחק הראשון עם סל ניצחון דרמטי של ג'ו ג'ונסון, הקליפרס הצליחו להשוות את הסדרה בעוד משחק שהיה צמוד ברובו אך כריס פול ובלייק גריפין דאגו להשאיר את הניצחון בסטייפלס סנטר בעיקר בזכות 18:29 ברבע הראשון. כריס פול סיים את המשחק הזה עם 21 נקודות, 10 אסיסטים ושלוש חטיפות אך גם 5 איבודים. בלייק גריפין תרם 24 ודיאנדרה ג'ורדן תרם 18 נקודות ו-15 ריבאונדים עד שיצא בשש עבירות. גורדון היירוורד קלע 20 נקודות ליוטה, שחסרה שוב את רודי גובר הפצוע. ג'ורג' היל תרם 12, אך הסגל הקצר של הג'אז היה הפעם בעוכרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יי קראודר בוסטון. AP
על הפנים. קראודר/AP

בוסטון - שיקגו 111:97 (2:0 לבולס בסדרה)

בוסטון הצליחה להפתיע הרבה מאוד פרשנים כשסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח לפני קליבלנד האלופה אך הלילה, הסלטיקס נחלו הפסד ביתי שני לבולס ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי הם ייפרדו מהפוסט סיזן כבר אחרי הסיבוב הראשון. רייג'ון רונדו, שספג לא מעט ביקורות העונה, הזכיר את הימים היפים שלו מעונת האליפות עם הסלטיקס כשהוא רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל עם 11 נקודות, תשעה ריבאונדים ולא פחות מ-14 אסיסטים. ג'ימי באטלר נתן עוד הצגה עם 22 נקודות, שמונה ריבאונדים ושמונה הסיסטים כשגם דווין ווייד מוסיף 22 נקודות למנצחים, 16 מתוכן במחצית השנייה. אייזיאה תומאס, כוכב הסלטיקס שרגע לפני פתיחת הסדרה התבשר על מות אחותו קלע 20 אך סיים את המשחק עם שני אסיסטים בלבד ב-42 דקות בעוד שאל הורפורד הסתפק בשבע נקודות בלבד ו-11 ריבאונדים.

טורונטו - מילווקי 100:106 (1:1 בסדרה)

אחרי שאיבדה את הביתיות כבר במשחק הראשון בסדרה, טורונטו עמלה קשה מאוד גם הלילה מול אנטטקומפו וחבריו, אך הצליחה לנצח הרבה בזכות קייל לאורי שהתקשה במשחק הראשון והלילה הצטיין עם 22 נקודות כולל סל חשוב שהבטיח את הניצחון פחות מעשר שניות לסיום. דמאר דרוזון קלע 23 וסרג' איבקה תרם 13 מתוך 16 הנקודות שלו במחצית השנייה לראפטורס, שכרגיל הפסידו משחק ראשון בביתם אך עלו ל-1:5 במשחק מספר שתיים בביתם בפלייאוף. יאניס אנטטקומפו, שפשוט חיסל את הקנדים במשחק הקודם, היה שוב מצוין עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים והוכיח לטורונטו שיהיה קשה לעצור אותו בסדרה הזו. כריס מידלטון הוסיף 20 וגרג מונרו תרם 18 לבאקס שינסו לשמור על הביתיות שלהם כדי לעלות לשלב הבא ולהמשיך את העונה המצוינת שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully