וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מתחנן שלא יקראו לי בוז יותר". זידאן: "במשחקים חשובים הוא תמיד שם"

כוכב ריאל מדריד התרגש אחרי השלושער ב-2:4 מול באיירן מינכן ושלח מסר לקהל: "נותן הכל גם כשאני לא כובש". זידאן: "מה שיש לו זה משהו שיש למעטים מאוד". וגם: הנתונים המפוקפקים של כריסטיאנו

אימג'בנק GettyImages
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רונאלדו חוגג עם חבריו/רויטרס

ריאל מדריד עלתה אמש (שלישי) לחצי גמר ליגת האלופות. הספרדים ניצחו 2:4 את באיירן מינכן בסנטיאגו ברנבאו אחרי 120 דקות של כדורגל, שלושער של כריסטיאנו רונאלדו ועוד שער של מרקו אסנסיו (112). רוברט לבנדובסקי בפנדל (57) ושער עצמי של סרחיו ראמוס (78) כפו הארכה כשרונאלדו איזן בין לבין (76).

בסיום עסקו כמובן בשתי הקבוצות בשערוריית השיפוט, שהחלה בהרחקתו הגבולית של ארתורו וידאל בדקה ב-84, ולאחר מכן באישורם של שני השערים של רונאלדו בהארכה, שנכבשו שניהם מעמדת נבדל. את המתקפה ברשתות החברתיות הוביל כרגיל ג'רארד פיקה, בעוד שלגרמנים נותר רק למחות על כך שלשופטי הכדורגל עדיין אסור להיעזר במצלמות הטלוויזיה.

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 2:4 את באיירן ו-3:6 בסיכום המפגשים
ג'רארד פיקה תוהה, ברשת מגיבים לתצוגת השיפוט
מיכאל יוכין מסביר למה שימוש במצלמות דווקא יהרוס את הענף

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס מול שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. GettyImages
ניצל ממבוכה. סרחיו ראמוס מול רוברט לבנדובסקי/GettyImages

התצוגה של השופט אומנם העיבה על המשחק המצוין, והשכיחה מעט את הגיבור האמיתי של המשחק, כריסטיאנו רונאלדו, שהשלים "שלושער מושלם": שער בימין, שער בשמאל, ושער בנגיחה.

כריסטיאנו רונאלדו נראה נרגש בסיום, והתחבק ממושכות עם זינדין זידאן. "דבר אחד אני מבקש מהאוהדים בברנבאו - אף פעם אל תקראו בוז לעברי. זה הדבר היחיד שאני מתחנן אליו. אני רוצה שיידעו שאני נותן את כל כולי גם כשאני לא כובש. אני תמיד מנסה לעשות הכל עבור ריאל מדריד. אני משתדל להיות חיובי. לכבוש שישה שערים מול באיירן מינכן זו לא משימה פשוטה. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מזכייה בליגת האלופות, לא עשינו עדיין שום דבר. הגענו להרבה מצבים, שיחקנו טוב. אין לי שום ספק שהיינו הקבוצה הטובה יותר היום".

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
בטירוף. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

השער השלישי של הפורטוגלי היה ה-100 שלו בליגת האלופות, והוא הפך להשחקן הראשון בהיסטוריה שרושם הישג זה. מדובר בשלושער השישי של הפורטוגלי בצ'מפיונס, והוא שני רק למסי (שבעה). לרונאלדו יש שמונה שערים בליגת האלופות מול באיירן. רק לליאו מסי יותר שערים מול קבוצה אחת במפעל (תשעה מול ארסנל). כמו כן, כריסטיאנו הבקיע מעל ל-30 שערים בכל שמונה העונות שלו בריאל מדריד.

עם זאת, היו גם כאלה שעקצו את רונאלדו, וציינו נתון סטטיסטי מעניין: רונאלדו אומנם כבש חמישה שערים מול באיירן, אבל הוא הראשון אי פעם שכובש ארבעה מתוך חמישה שערים כשהיריבה שלו בנחיתות שחקן. כמו כן, הוא הראשון אי פעם שכבש שני שערים בנבדל באותו משחק בליגת האלופות.

מארקה: "מדריד שולטת באירופה" אחרי ניצחונות על אלופות גרמניה ואנגליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אס: "כריסטיאנו פירק את באיירן מינכן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זינדין זידאן הילל את רונאלדו בסיום. "אולי הם לא ישרקו לו בוז יותר", אמר המאמן הצרפתי, "כאן זה הברנבאו, והדברים האלה יכולים לקרות מדי פעם. אבל הוא רגוע וקר רוח, והוכיח מה הוא יכול לעשות על הדשא. מה שיש לו זה משהו שיש למעטים מאוד. במשחקים חשובים, הוא תמיד שם. הוא כבש שלושער, והאוהדים צריכים להיות אסירי תודה על מה שהוא עושה".

זידאן התייחס לעובדה שרונאלדו השתיק את הקהל אחרי כיבוש השער ואמר: "שחקן שנמצא שם על הדשא, עם הלחץ הזה, זה נורמלי. האוהדים לא צריכים לפקפק בו, זה קורה, וזהו. צריך להסתכל על הדברים החיוביים. רונאלדו סיפק תשובות על המגרש, הוא כבש חמישה שערים בשני משחקים".

בנוסף התייחס זידאן לשיפוט ואמר ש"מעולם לא דיברתי על שופטים. יש להם עבודה לא פשוטה, וגם לא דיברתי על הנושא עם קרלו אנצ'לוטי. מזל? אין מזל בכדורגל. ניצחנו בשני המשחקים מולם, ועלינו".

איסקו התייחס בסיום לשריקות המוטעות של השופט, ואמר: "אנשים שוכחים שבמינכן הם קיבלו פנדל שלא היה ולא נברא. ככה זה בכדורגל. לפעמים אתה מרוויח, לפעמים אתה מפסיד. סבלנו לא מעט היום, אבל אני מאושר שהשגנו את התוצאה הרצויה". בנוגע לאפשרות שיפתח בקלאסיקו אמר איסקו: "אני מקווה שהמאמן יעשה את הבחירה הנכונה. שמחתי מאוד לפתוח היום, וכמו שאמרתי בעבר, אני מוכן בכל פעם שהמאמן קורא לי ומחליט שאני צריך לשחק".

רונאלדו מודה: לילה בלתי נשכח

הדומיננטיות של רונאלדו בליגת האלופות

אופ"א עושה מניפולציה? סופרת שערים לרונאלדו בכל מפעלי אופ"א, כשליאו מסי משחק בדרום אמריקה

בבאיירן מינכן זועמים על השיפוט

קרלו אנצ'לוטי נשמע זועם בסיום ואמר: "ההופעה של השופט הייתה הרבה יותר גרועה מההופעה שלנו. אני יודע שזה הכדורגל ושזה קורה לפעמים, אבל לא כמות כל כך משמעותית של טעויות. אסור שזה יקרה. צריך לערב טכנולוגיה בשיפוט. אני חושב שהשופט עשה טעויות גדולות בשלב חשוב של המשחק. היינו בשליטה ואז הוא שלף אדום לא מוצדק. אז הגיע השער שעשה 2:2 והיה מנבדל. אף אחד לא מצפה לתצוגה כזו של שופט ברבע גמר ליגת האלופות. אני לא אוהב לדבר על השופט, אבל כשאנחנו משחקים כל כך טוב, אנחנו צריכים לדבר גם על ההחלטות של השופט".

אריאן רובן הוסיף: "לדעתי, חבל מאוד שאתה רואה משחק כל כך טוב. כולם ראו את המשחק וכל אוהד נייטרלי או של אחת הקבוצות ראה משחק עם שתי קבוצות ברמה גבוהה. היה נהדר לצפות ואז משחק כזה מוכרע על ידי החלטות רעות של השופט. אני בדרך כלל לא מדבר על השופט, אבל צריך להסתכל על עצמך והטעויות שעשית. אבל היום זו לא הייתה טעות אחת, אלא טעויות קריטיות שהכריעו את המשחק. היה משחק שהוא פרסומת נהדרת לכדורגל, ואז הכול הוכרע על ידי מישהו עם משרוקית".

ארתורו וידאל, הקשר הצי'ליאני שהורחק בצהוב שני מפוקפק היה עצבני מאוד ואמר אחרי המשחק: "שוד כזה לא יכול לקרות בליגת האלופות. חבל מאוד שבמשחק כזה גדול מוכרע על ידי השופט. הוא עשה הרבה טעויות והעיף אותנו מליגת האלופות. כשהשופט מביך בצורה כזו, קשה מאוד לנצח".

יושב ראש באיירן ושחקן העבר קרל היינץ רומניגה הוסיף: "היה משחק כדורגל נהדר, חבל שלשופט הייתה השפעה כל כך שלילית עלינו. הייתי עכשיו בחדר ההלבשה. השחקנים גמורים לגמרי. הם נתנו הכול".

פיליפ לאהם, שיפרוש מכדורגל בסוף העונה ורשם הערב את ההופעה האחרונה שלו בליגת האלופות, אמר לאחר המשחק: "הלילה ראינו קבוצה שיש לה תעוזה, עשינו הכול כדי לנצח. היה לנו קצת מזל רע עם השיפוט. אין ספק שזה מר מאוד להילחם במשך 90 דקות ואז להפסיד בהארכה. אני כרגע רק מאוכזב, בסוף העונה אני אהיה נרגש". ג'רום בואטנג, שהיה בספק לפני המשחק ולמרות זאת שיחק והיה טוב, הוסיף: "זה הכדורגל, אלה החיים. אנחנו לא יכולים להתלונן". על החלטות השיפוט אמר הבלם: "אני שומע ששני שערים היו בנבדל וזה עצוב מאוד בשבילנו. הצהוב השני לא היה צריך להישלף".

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן עם פיליפ לאהם. רויטרס
שתי אגדות כדורגל נפרדו מליגת האלופות הערב. צ'אבי אלונסו ולאהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully