וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מודאגת: דוראנט שוב פצוע, בספק למשחק 2 מול הבלייזרס

הווריירס הודיעו ש-KD לא מתאמן ועלול להחמיץ את המשחק השני מול הבלייזרס, אחרי שהצטיין במשחק 1. אם לא די בכך, גם שון ליבינגסטון נפצע, והוא מצטרף למאט בארנס שכבר היה בספק למשחק

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה מול אוון טרנר שחקן פורטלנד. רויטרס
בדיוק כשהוא חזר לתלם. דוראנט/רויטרס

גולדן סטייט חיכתה בציפייה גדולה לחזרה של קווין למגרשים במהלך העונה הרגילה, אבל דווקא עכשיו, כשכבר חזר לפעילות מלאה ואף סיים כקלע הבולט בניצחון על פורטלנד במשחק 1 בסיבוב הראשון בפלייאוף - KD שוב נפצע. הווריירס הודיעו הערב (שלישי) שהפורוורד המצטיין בספק למשחק השני בסדרה בעקבות פציעה נוספת שספג בימים האחרונים, וכי הוא החמיץ את האימון של הקבוצה היום.

הסגל של סטיב קר למשחק השני עלול להיות דליל במיוחד, לאור העובדה שגם שון ליבינגסטון, שסובל מחבלה באצבע, מוגדר גם כן בספק למשחק. השניים מצטרפים למאט בארנס, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של העונה הרגילה ואת משחק 1, שגם הוא בספק גדול.

כאמור, דוראנט היה המצטיין בשורות הווריירס בניצחון הלא-פשוט במשחק הראשון, כשקלע 32 נקודות והוריד 10 ריבאונדים. בימים האחרונים נראה היה שדוראנט, שפספס חודש וחצי לקראת תום העונה הרגילה בשל פציעה אחרת, מתחיל לחזור לעצמו, אולם כעת נראה שהוא ייאלץ להכניס את עצמו לכושר מחדש.

לברון ג'יימס: "אנחנו קרובים מאוד ליכולת שאנחנו מסוגלים להציג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully