וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות במכבי פתח תקוה: קוויאר, פסר, אלו ומלמד לא התאמנו

18.4.2017 / 19:06

הספרדי קיבל מנוחה, האחרים פצועים ובספק למשחק מול מכבי חיפה. אלו ממתין לתוצאות הבדיקה בעקבות הפגיעה בברך. במועדון רוצים את קריאף וריאן לעונה הבאה, תוגש הצעה לעאבד אם יגיע בחינם

יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את איסמעיל ריאן ואופיר קריאף לקראת העונה הבאה. שני השחקנים צפויים לעזוב את מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, בהתאמה, ופניה תיעשה אליהם לאחר ההחלטה הרשמית. במועדון מנסים לצרף גם שחקן אחר של קרית שמונה, המגן עודד אלקיים, וגם בלם זר מהיר במקום אליסון דוס סנטוס. פתח תקוה התעניינה גם באחמד עאבד, אבל זה יצטרף רק אם ישוחרר בחינם (מחזיק בחוזה לעונה הבאה) ויפחית בשכרו.

עוד בנושא:

מיחאי רומן בתקשורת הרומנית: "מכבי פתח תקוה לא יכולה לשלם עליי"
שינו זוארץ יוכל להמשיך במרמורק ומכבי פתח תקוה? "הוא לא בעלים, הוא ספונסר"

שחקן עירוני קרית שמונה אופיר קריאף. סוכנות ג'יני
חזק על הכוונת של מכבי פתח תקוה. אופיר קריאף/סוכנות ג'יני

במועדון טוענים כי במחיר הנוכחי שלו, 300 אלף יורו, הם לא יוכלו לממש את אופציית הרכישה של החלוץ מיחאי רומן. במצב הזה רפואה ינסה לצרף חלוץ אחר. פרט לשני הזרים שיישארו (פירס, שמחזיק בהסכם לעונה הבאה, וקוויאר שצפוי לסגור בקרוב) רפואה ינסה לצרף עוד שלושה זרים – בלם, קשר וחלוץ.

ארבעה שחקנים לא נטלו חלק באימון היום ובספק למשחק הקרוב מול מכבי חיפה בשבת. קרלוס קוויאר סובל מעומס וקיבל מנוחה, נאור פסר סובל מכאבים בצלעות, דור אלו מכאבים בברך וגיא מלמד מכאבים במפשעה. אלו עדיין לא ביצע את הבדיקה בעקבות הכאבים בברכו ועדיין לא ברור ממה הוא סובל. הבדיקה תיערך השבוע ואז יתברר כמה זמן, אם בכלל, ייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully