וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "יש אפשרות שאוותר על ההשתתפות ברולאן גארוס"

הטניסאי השוויצרי התראיין ל-CNN ודיבר על פתיחת השנה שלו: "לא האמנתי כמה טוב אני ארגיש ואוכל להתאמן" ועל העתיד: "אני לא חושב שאוכל להיות ראשון בעולם, רוצה לזכות בטורנירים גדולים"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
יוותר על רולאן גארוס? פדרר/AP

רוג'ר פדרר התראיין ל-CNN ודיבר על מה שהוביל אותו לפתוח את 2017 בצורה מוצלחת כל כך וגם על העתיד ומה שצפוי לו בקרוב.

"אני חושב שלקחתי הפסקה טובה בשנה שעברה, קיבלתי את ההחלטה הנכונה אחרי ווימבלדון", אמר שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם, "הייתי יכול להמשיך לשחק ולהודיע שלא אשחק הייתה החלטה קשה כי זה גרם לכך שהחמצתי את אליפות ארצות הברית, את הטורניר האולימפי ועוד טורנירים חשובים, זה היה מאכזב.

"התאמנתי טוב מאוד בדצמבר, והייתי מופתע מאוד מהרמה בה התאמנתי. חשבתי שאחרי שלא שיחקתי חצי שנה, יכאבו לי חלקים בגוף, אבל הצלחתי להרגיש טוב איך שחזרתי. לא חשבתי לפרוש כי המטרה של השנה שעברה אחרי הניתוח, הייתה להמשיך את הקריירה. אני רוצה להרגיש טוב ולהיות בריא. אין ספק שהזכייה באליפות אוסטרליה הייתה כמו סיפור אגדה ואנשים תהו כמה טוב זה עוד יכול להיות וזה נהיה יותר טוב כי זכיתי אחר כך באינדיאן וולס ובמיאמי. הדבר החשוב בשבילי הוא להמשיך לזכות בטורנירים גדולים, אם תהיה לי אפשרות להיות ראשון בעולם, זה יהיה נהדר.

"אני לא חושב שאני יכול להיות ראשון בעולם. אני פשוט לא מסוגל בגילי לעשות את זה. שיחקתי נהדר במשך שישה או שבעה שבועות, אבל עכשיו אני צריך מנוחה, להרגיע את הגוף. לא אשנה כלום ואני מקווה להופיע טוב בווימבלדון. אני חושב שיש אפשרות שאוותר על רולאן גארוס, אני לא חושב שאוותר על זה, אבל נצטרך לראות איך ארגיש בעוד ארבעה או חמישה שבועות כשאעלה על החימר. אם לא ארגיש שאני מוכן ב-100%, בוער ובטירוף, אז יכול להיות שאוותר. תלוי מה יהיה מצב הרוח שלי ואיך ארגיש על החימר. אולי ההפסקה תהיה ארוכה מדי, כי יש עשרה שבועות עד עונת הדשא וזה ייצא הרבה זמן, אבל אני חושב שאשחק ברולאן גארוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully