וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: מה הסיכוי של ברצלונה לרמונטדה גם מול יובנטוס?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

19.4.2017 / 14:00

כובשים בצרורות בבית, אבל גם מרבים לספוג. מגיעים עם זריקת עידוד, אבל עשויים להישבר בשנייה. ברצלונה מפנטזת על עוד קאמבק מהסרטים, אבל יחס ההימורים שנותן ליובנטוס סיכוי נמוך לנצח (1 ל-4.90) מעניק למהמרים הזדמנות טובה להרוויח

שחקן ברצלונה ליאונל מסי, שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
בונוצ'י או מסי, מי יצחק אחרון?/רויטרס

שעה ומקום: 21:45 (אצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה)

ראש בראש במפגשים האחרונים:

11/4/17: יובנטוס - ברצלונה 0:3 (ליגת האלופות)
6/6/15: יובנטוס - ברצלונה (3:1 (גמר ליגת האלופות)
22/4/03: ברצלונה - יובנטוס 2:1 (ליגת האלופות)
9/4/03: יובנטוס - ברצלונה 1:1 (ליגת האלופות)

שימו לב ל:

לאו מסי (ברצלונה) - כבש צמד ובישל ב-2:3 על ריאל סוסיאדד בתחילת השבוע, ומזמן כבר לא נתן הצגה מרשימה במשחק מכריע בליגת האלופות. צפו לקבל את הפרעוש במוטיבצייה שיא.

חואן קואדרדו (יובנטוס) - סביר להניח שהמגן יתרכז במשימות הגנתיות, אבל קחו בחשבון שיש סבירות גבוהה שיהיה מעורב בשער, אם יובנטוס תכבוש, בהתחשב בכך שבישל בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים. אם היגואין ודיבאלה הם ההימורים הג'וקרים המובנים מאליהם, קואדרדו יכול להיות האקס-פקטור של אלגרי.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: משהו רע מאוד עובר על ברצלונה הרחק מהקאמפ נואו. בפעם הקודמת שהיא חטפה תבוסה קשה במשחק חוץ בליגת האלופות כולנו זוכרים כיצד זה הסתיים: התעלות עצומה של ניימאר, עזרה קלה מהשופט דניז אייטקין וגול מכריע ובלתי נשכח של סרג'י רוברטו עזרו לברצלונה לעשות את הבלתי ייאמן ולמחוק הפסד 4:0 מול פ.ס.ז' עם 1:6 מוחץ. הפעם, אחרי 0:3 מלהיב לזכות יובה במשחק הראשון, סביר להניח שזו תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית - ההגנה של יובנטוס הרבה יותר מאורגנת ואיכותית, והיא גם יודעת להתגונן היטב במשחקים מהסוג הזה.

גם התפקוד של הגנת ברצלונה בתקופה האחרונה לא משאיר יותר מדי מקום לאופטימיות מבחינתה. היא ספגה לפחות פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים, וניצלה בעור שיניה מאיבוד נקודות מול ריאל סוסיאדד בליגה. מנגד, יובנטוס מגיעה למשחק הרבה יותר רגועה ונינוחה, אחרי שלא ספגה בשלושת המשחקים האחרונים ולו שער אחד, ובסוף השבוע ניצחה 0: את פסקארה בניסוי הכלים האחרון לקראת הדבר האמיתי.

ההימור המופרע: לואיס אנריקה כבר הצהיר על כוונותיו לקראת המשחק ולא היסס לקבוע שייתכן שישתף לא פחות משמונה חלוצים, בניסיון להפעיל כמה שיותר לחץ על יובנטוס. ברצלונה אמנם כבשה לפחות שלושה שערים בכל אחד משמונת משחקי הבית שלה בליגת האלופות העונה, אבל תוכנית המשחק של המאמן והרצון להבקיע שער מוקדם יחשפו אותה להתקפות מתפרצות מהסוג שהגברת הזקנה אוהבת ויודעת לנצל. אם אכן השער הראשון שייפול יהיה דווקא שער לחובת ברצלונה - בטח במצבה המנטלי העדין - היא עשויה להישבר ולהרים ידיים. ההתקפה של יובנטוס, עם כובש מחונן בדמותו של גונסאלו היגואין ועוד חלוץ לוהט בדמותו של פאולו דיבאלה, תנצל כל שבריר הזדמנות. לכן ההימור שלנו הוא 1:3 ליובנטוס, הימור שאם אכן התממש, יכול לסדר לכם זכייה נאה, שכן יחס ההימורים נוטה בבירור לטובת ברצלונה.

ההימור הבטוח: כאמור, לברצלונה יש נטייה לכבוש בצרורות בקאמפ נואו. אפשר לצאת מנקודת הנחה שהיא תכבוש לפחות פעמיים גם הפעם, ואפשר גם לצאת מנקודת הנחה שלאו מסי שיגיע במוטיבציית שיא ירשית לפחות פעם אחת, אבל ההימור שלנו הוא שיובנטוס היא לא פריס סן ז'רמן, וברצלונה של ה-19 באפריל היא לא ברצלונה של ה-8 במרץ. 1:2 לברצלונה.

בשורה התחתונה: ההיגיון והמאזן במשחקים קודמים בקאמפ נואו אומרים ניצחון של ברצלונה, אבל מי שיהמר על תיקו או על ניצחון של יובנטוס יכול להרוויח בגדול, בעיקר בגלל שלא מדובר בתסריט מופרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully