וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מאמינה, אינייסטה: "חייבים לתקוף, ולתת משחק מושלם"

למרות הפיגור 3:0 במשחק הראשון, ברצלונה מלאה אופטימיות לגומלין מול יובנטוס (רביעי, 21:45, ע' 5). לואיס אנריקה בטוח: "אין לי ספק שמתישהו התוצאה תהיה קרובה בסיכום המשחקים"

רבע גמר, משחק 2מחצית18/04/2017
ברצלונה
    0
      יובנטוס
      רויאלטי

      בווידאו: תקציר ה-2:3 מול סוסיאדד

        ברצלונה מאמינה. על אף שתגיע מחר (רביעי, 21:45, ספורט5) לגומלין מול יובנטוס בפיגור 3:0 מהמשחק הראשון בין הקבוצות במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, בשורות הבלאוגראנה זוכרים היטב את הקאמבק משמינית הגמר מול פריס סן ז'רמן ואת הניצחון 1:6 שהדהים את העולם. אומנם בברצלונה יודעים שיובנטוס היא לא פ.ס.ז', אבל מסרבים להרים ידיים. היום ערכה הקבוצה אימון, שבו חאבייר מסצ'ראנו, ארדה טוראן וז'רמי מתייה הפצועים לקחו חלק. ראפיניה ואלש וידאל היו השניים היחידים מהסגל שנעדרו, בעוד סרחיו בוסקסטס ישוב להרכב של לואיס אנריקה.

        אנדרס אינייסטה מתכונן לגומלין, ומבין מה הוא וחבריו צריכים לעשות. "נגד יובנטוס אתה חייב להיות סבלני, ולנסות להיות יעיל בהתקפה", אמר אינייסטה, "זה היה הפסד קשה, אבל אנחנו מאמינים. יש לנו את היכולת ליצור פקפוק בשורות היריבה שלנו, ולנסות להפוך את ההתמודדות. אין לי ספק שתהיה מחר אווירה מדהימה, ושהאוהדים יהיו מאחורינו.

        "אנחנו חייבים לתת משחק מושלם. נהיה חייבים לייצר הרבה מצבים, ולכבוש. דני אלבס? הוא אחד השחקנים הכי טובים שחתמו פה, אבל הוא בחר במסלול אחר והוא מצליח באיטליה. בנוגע אליי, התחושות שלי לא השתנו, אבל עכשיו זה לא הרגע הנכון לדבר על החוזה שלי, הפוקוס הוא רק על המשחק מול יובה. ננסה להבקיע כמה שיותר מוקדם, לראות איך המשחק מתפתח, להיות סבלניים, ולהוציא את המקסימום מההזדמנויות שלנו. נצטרך לעבוד יחד, ולמזער את ההזדמנויות של יובנטוס. אני חושב שיובה ספגה רק שניים או שלושה שערים בכל העונה עד עכשיו בצ'מפיונס. אלה המספרים, אבל מבחינתנו זה לא משנה".

        עוד בנושא:

        "יצירת אמנות": עשר שנים לשער המרהיב של ליאונל מסי מול חטאפה
        דיווח בספרד: ארנסטו ואלוורדה לא ימשיך בבילבאו, בדרכו לברצלונה?

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

        בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
        שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. GettyImages
        "נגד יובנטוס אתה חייב להיות סבלני". אינייסטה/GettyImages

        לואיס אנריקה יודע שהמשימה קשה. "המשחק מחר יספק נסיבות דומות לאלה שהיו מול פריס סן ז'רמן. אם הם יבקיעו, נזדקק לחמישייה. ננסה עד הסוף, נעשה כל שביכולתנו כדי לרשום ערב היסטורי נוסף. אין לי ספק שבשלב מסוים התוצאה תהיה קרובה בסיכום המשחקים. אנחנו יכולים לעשות את זה בקאמפ נואו, נזדקק לגישה טובה, אגרסיביות עם הכדור ופתיחה חזקה".

        גם חלוץ יובנטוס גונסלו היגואין יודע שהכל פתוח, ושקבוצתו לא תוכל להגיע שאננה. "אני לא יודע אם היתרון 0:3 יספיק לנו. נהיה חייבים להגיע לקאמפ נואו ולהילחם שם, בדיוק כמו שעשינו במשחק הראשון. ברצלונה כבר הוכיחה מול פ.ס.ז' שהיא מסוגלת לייצר נסים, כך שנהיה חייבים להיות זהירים. אבל גם ברצלונה צריכה להיזהר, כי אנחנו יודעים לייצר הזדמנויות ולכבוש. אנחנו בטוחים שיש לנו את מה שנדרש כדי להעפיל לשלב הבא".

        ג'אנלוקה ויאלי, כוכב יובנטוס לשעבר, התייחס גם הוא למפגש, התבקש להשוות בין כוכב המשחק הקודם, פאולו דיבאלה, לבין כוכב ברצלונה ליאונל מסי, והביע תקווה שדיבאלה יהפוך לסמל של הגברת הזקנה. "מסי או דיבאלה?", נשאל ויאלי, "הייתי רוצה שלפחות מבחינתו, דיבאלה ינסה להיות האלסנדרו דל פיירו של העתיד. הייתי רוצה שהוא יישאר ביובנטוס עוד עשר שנים. ניימאר הצהיר את זה על ברצלונה, בייל אמר את זה על ריאל". ויאלי טוען ש"ברצלונה תנסה לתקוף עם ארבעה שחקנים קדמיים בניסיון לייצר אחד על אחד מול שחקני ההגנה של יובה. אם הם לא יקבלו עזרה, יהיה להם קשה. אבל יובנטוס לא מגיעה לקאמפ נואו רק כדי לעשות דבר אחד. הם יפתיעו אתכם, אבל יש להם את היכולת לעשות הרבה דברים".

        מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
        "נעשה כל שביכולתנו כדי לרשום ערב היסטורי נוסף". לואיס אנריקה/GettyImages

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully