וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מכבי תל אביב עדיין מרוויחה מפטר בוס"

ג'ורדי קרויף ממשיך להחמיא למאמנה לשעבר של מכבי תל אביב ומאמן אייאקס הנוכחי, וטוען שהצהובים עדיין נהנים מהתרומה שלו: "רואה עד עכשיו את החוכמה שבוס העניק לקבוצה הזאת בששת החודשים שהיה פה"

יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף ממשיך להחמיא לפטר בוס, מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב ומאמן אייאקס הנוכחי, וטוען שהצהובים עדיין נהנים מהתרומה שלו. "אני רואה עד עכשיו את החוכמה שבוס העניק לקבוצה הזאת בששת החודשים שהוא היה פה", כתב ג'ורדי בטורו האישי ב"טלחראף" על בוס, אחרי הניצחון של אייאקס 0:2 על שאלקה בשמינית גמר הליגה האירופית.

עוד בנושא

למרות הגישושים מברצלונה, מקורבי קרויף טוענים: הוא אמור להמשיך
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אחווה הולנדית. בוס וקרויף/יוסי ציפקיס

"הדבר שהכי בלט לי במשחק של אייאקס נגד שאלקה זה הנגיעה של פטר בוס", כתב ג'ורדי, "עבדתי איתו בשנה שעברה במכבי תל אביב, ובחנתי מקרוב עד כמה טוב הוא מכין את הקבוצה מבחינה הגנתית גם כשהיא תוקפת. בגלל זה הקבוצה לא נלחצת גם כשהיא מאבדת כדור, כפי שקרה לה בעבר.

"מכבי עדיין מרוויחה מזה. אני חושב שזה היה אינטליגנטי מאוד לראות מה בוס הצליח להביא לקבוצה בשישה חודשים. אבל אצלנו בקבוצה יש הרבה מאוד שחקנים ותיקים. באייאקס הוא עושה את זה גם עם שחקנים מאוד צעירים. זה מיוחד מאוד".

לדברי קרויף, השיטה של בוס מאמינה בהחזקת כדור, "מה שמתגלה באייאקס כאיכותי מאוד... זו השיטה של הרבה מאוד מאמנים, אבל מעטים מצליחים לתקשר בצורה כל כך יעילה עם השחקנים. לבוס יש את היכולת הזאת, ומכבי הרוויחה מזה בעבר, ועכשיו אייאקס". קרויף טוען ש"בוס היה צריך זמן, הוא משחק בסגנון שונה מהמאמן הקודם, פרנק דה בור. הדרך שבה אייאקס שיחקה ביום חמישי, לא ראיתי אותה ככה שנים. ובוס עשה את זה בסגנון הולנדי, כמו שמלמדים בספרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully