וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: לבנדובסקי ובאיירן יעשו היסטוריה מול ריאל מדריד?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

18.4.2017 / 14:00

אף לא פעם אחת בליגת האלופות הקבוצה שניצחה 1:2 בחוץ במשחק הראשון הודחה, אבל שובו של החלוץ נותן לגרמנים אפשרות לחלום על קביעת תקדים. מה הסיכוי שייכבשו שלושה שערים ומעלה, ולמה איסקו הוא המפתח?

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג מול באיירן מינכן. רויטרס
ככה זה נראה במפגש הקודם. רונאלדו חוגג/רויטרס

שעה ומקום: 21:45 (אצטדיון סנטיאגו ברנבאו, מדריד)

ראש בראש במפגשים האחרונים:

12/4/17: באיירן מינכן - ריאל מדריד 2:1 (ליגת האלופות)
4/816: באיירן מינכן - ריאל מדריד 1:0 (גביע האלופות הבינלאומי)
5/8/15: באיירן מינכן - ריאל מדריד 0:1 (הכנה)
29/4/14: באיירן מינכן - ריאל מדריד 4:0 (ליגת האלופות)

שימו לב: איסקו (ריאל מדריד), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

ניתוח מקומי: כשליגת האלופות 16/17 יצאה לדרך, רבים סימנו בפנקסים את השתיים הללו כפייבוריטיות לזכייה בתואר. למרבה הצער, אחת מהן תיפרד כבר הערב מהמפעל כבר בשלב רבע הגמר, ואם לבנות על התקדימים ההיסטוריים, קרוב לוודאי שזו תהיה באיירן. חמש פעמים בעבר קבוצת החוץ ניצחה 1:2 במשחק הראשון בשלב נוקאאוט בליגת האלופות - ובכל חמש הפעמים אותה קבוצה גם העפילה לשלב הבא. אם לא די בכך, מאזן החוץ של הבווארים בבירת ספרד די עלוב לאחרונה, עם 8 הפסדים ב-10 הביקורים האחרונים בסנטיאגו ברנבאו (כדי להיזכר בניצחון של באיירן במדריד, צריך לחזור עד מאי 2001).

אבל לבאיירן יש גם סיבות לאופטימיות. ריאל ספגה בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלה, וההגנה זייפה גם מול יריבות חלשות יחסית בליגה הספרדית - לגאנס וספורטינג חיחון - עם שני שערי חובה. למזלה הרב, השבוע היא גם הצליחה לכבוש שלושה שערים כדי לגבור על חיחון 2:3, אבל מהבעיות אי אפשר להתעלם. מול באיירן בלמי יצטרכו להיות בשיאם, בהתחשב בעובדה שרוברט לבנדובסקי חוזר לשחק לראשונה מתחילת החודש. הבווארים אמנם סיימו ב-0:0 מול לברקוזן בסוף השבוע, אבל עכשיו הם מקבלים בחזרה את החלוץ הפולני האימתני, שכבש לא פחות מ-38 שערים ב-40 משחקים העונה.

ההימור המופרע: עברו יותר משנתיים מאז הפעם האחרונה בה ריאל הפסידה משחק בית בליגת האלופות, אבל לא צריך להיות אופטימיסט חסר תקנה כדי להאמין שדווקא באיירן יכולה לקטוע את הרצף הזה. ההפסד האחרון היה לקבוצה גרמנית אחרת - שאלקה - ולבאיירן יש את אותם יתרונות ואותן תכונות שיאפשרו לה לעשות זאת. בהתחשב באיך שהשתיים נראות העונה - עם התקפות פוריות והגנות קצת פחות מרשימות - ובמיוחד כשהתוצאה מהמשחק הראשון מחייבת את הגרמנים לקחת הימורים ולצאת להתקפה, אין שום סיבה שלא להמר על משחק רב שערים.

אנחנו היינו מהמרים על לפחות שער אחד שייכבש ב-20 הדקות הראשונות, ועל צמד מהסרטים של רוברט לבנדובסקי, כולל אחד בחלק האחרון של המשחק, ששולח את המשחק להארכה ולדו קרב פנדלים, בו הלחץ על הקבוצה הביתית נותן את אותותיו. 1:2 לבאיירן בתום 90 דקות, דו קרב פנדלים מוכרע לטובת הגרמנים.

ההימור הבטוח: ריאל נמצאת בעיצומו של רצף חיובי עם 11 משחקים ללא הפסד, וכמובן שגם המקדמה מהמשחק הקודם משמעותית. אם ללכת על בטוח, אפשר להיות בטוחים שההתקפה של ריאל תיתן תוצרת. גם אם ריאל מדריד תצליח לשם שינוי להצר את צעדיו של כריסטיאנו רונאלדו שכבש צמד במשחק הראשון, לזינדין זידאן יש מספיק כלים התקפיים, ובמיוחד את איסקו, שמצוי בכושר נפלא וגם כבש צמד נהדר מול חיחון בתחילת השבוע. יותר מהמשחק הזה יכול להסתבך עבור ריאל, הוא גם יכול להיות מוכרע מהר מאוד לטובתה. 1:3 לריאל, שכובשת שער מהיר שמוציא את הרוח מהמפרשים של באיירן, ורואה את איסקו מוסיף עוד שער למאזנו.

בשורה התחתונה: במשחק פתוח שכזה, עם התקפות איכותיות כמו אלה שניצבות משני הצדדים, לא היינו מהמרים על פחות משלושה שערים במשחק. השאלה המכרעת היא ככל הנראה מי תבקיע ראשונה, אבל גם אם באיירן תעשה זאת, היא תצטרך להתעלות בהגנה ולהגיע למינימום סיכונים מול מנואל נוייר, מה שלא נראה סביר כרגע. אנחנו עדיין הולכים עם ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully