וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה צפוי להמשיך עונה נוספת. דיווח: בוזגלו שוב מבוקש באיטליה

18.4.2017 / 7:00

חלוץ הפועל באר שבע ("כשאני בריא, אני באנקר") ייפגש עם ברקת ויקבל הצעה, לאחריה צפוי לקבל תפקיד. גם ראדי יסגור בקרוב. הקשר מועמד לפיורנטינה, לאציו וגנואה. בכר מפעיל לחץ על איינבינדר וקהת בו זמנית

צילום ועריכה: קובי אליהו

ברדה מצפה לחוזה, הפגישה בקרוב

1. ברק בכר יכול לחייך. פער של שש הנקודות ממכבי תל אביב נשמר, הקבוצה שלו מציגה יכולת טובה ולרוב השחקנים, בעיקר לאלה שלא מיהרו לחגיגות המימונה אתמול, היו לא מעט סיבות לחגוג בחדר ההלבשה דקות ארוכות. בבאר שבע לא שוכחים לאליניב ברדה את השער אתמול ולא את היכולת הטובה במשחקים בהם שותף העונה. בקרוב מאוד ברדה ייפגש עם ההנהלה ויקבל הצעה לעונה נוספת. החלוץ לא רוצה לפרוש, כל עוד זה תלוי בו, בשלב הזה. "אני לא בורח לשום מקום. אני בבית שלי, וטוב לי בכל מקום בבית שלי. ביציע, על הספסל או במגרש, כיף לי. ימים יגידו מה יהיה". ברדה היה מעדיף לעשות עוד עונה היסטורית עם באר שבע לפני שידבר על פרישה.

הוא מרגיש שהוא עדיין בכושר מצוין, ואתמול הוכיח כמה הוא עדיין רלוונטי בהתקפה של הפועל באר שבע. "אני מסכים שהשער שלי סגר את הסיפור היום. אין שום לחץ, זה לא חשוב כמה דקות אתה משחק, אלא מה אתה עשוה באותן דקות. היום זה אני, מחר זה מישהו אחר. עשינו ניצחון מאוד חשוב נגד קבוצה טובה מאוד ונגד מאמן מצוין שמכיר אותנו מצוין. החצי השני התפתח ככה שמי שיבקיע ראשון ינצח את המשחק. אני שמח שהכרענו אותו", אמר ברדה. "גם בחצי הראשון ייצרנו שניים או שלושה מצבים שלא ניצלנו. לבית"ר יש חלק קדמי מסוכן ומהיר. לא חושב שהייתה שליטה של אחת הקבוצות. מבחינתנו זה לא טוב שהמשחק מתפתח בצורה של 50/50".

באר שבע הולכת לקראת שבוע קריטי. בשבת היא תתארח בסכנין, בשלישי באצטדיון בחיפה, ומשם היא תגלוש עד משחק העונה בנתניה מול מכבי תל אביב. משחק שאליו היא רוצה להגיע עם פער שש. "יש לנו שבעה ימים משמעותיים, שלושה משחקי חוץ בליגה. אבל הראינו העונה שבחוץ אנחנו מרגישים בבית, הקהל מגיע באלפים. זה מרתון, נרוץ את הקילומטרים האחרונים. זה הזמן של כולם להישאר ממוקדים ומפוקסים. מי שימצמץ ראשון יאבד את זה. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף", הסביר ברדה, ואז נשאל לגבי המעמד שלו בקבוצה כשחקן שעולה מהספסל. "אני לא מתרגל למעמד הזה. אני באנקר כשאני בריא", ענה בלי לחשוב פעמיים. "יצא שיש עונה כזאת מוזרה, כי עברתי פציעה מאוד קשה, נעדרתי תקופה. מבחינתי בכל פעם שאקרא לדשא אשמח לעשות זאת. אמשיך לעשות את העבודה ולהוכיח שמקומי על הדשא. אם ברק יצטרך אותי לדקה, או לתשעים דקות. הדבר הכי חשוב זה הקבוצה, לא אליניב ברדה".

לברדה יש ארבעה שערי ליגה בלבד העונה (עוד שניים בגביע הטוטו ועוד שניים באירופה). אבל עם ארבעה משחקי ליגה בלבד בהרכב בעקבות הפציעה (ארבעה חודשים בסך הכל), זה מאזן לא לגמרי רע. במועדון מעריכים כי ברדה ימשיך, אבל יפרוש אחרי עונה נוספת במועדון, ואולי גם יקבל תפקיד במדיה. מתוך כבוד לשחקן, ברדה יקבל הצעה דומה לחוזה הנוכחי שלו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים
ברק בכר: "קשה לחשוב רחוק, אבל מתחילים להרגיש את הלחץ"
ראדי דוהר לאליפות חמישית, שהר לא הופיע: הטופ והפלופ

רועי קהת שחקן מכבי חיפה מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
בכר רוצה אותו בבאר שבע. רועי קהת/ברני ארדוב

בכר לוחץ על איינבינדר וקהת בו זמנית

2. הפועל באר שבע לוחצת על דן איינבינדר להצטרף. שם מאמינים שאלי טביב לא יוכל להתחרות בהצעה שלהם, אבל כרגע מכבי חיפה מציעה יותר. אצל אייבינדר, למזלה, הכסף לא משחק תפקיד. הוא רוצה להגיע למקום שהכי מתאים לו. ברק בכר העביר לו מספר פשוט: אם תגיע, אתה המחליף של הובאן. אבל בכר לא עוצר שם. הוא גישש גם אצל רועי קהת. הוא הסביר לו שאם יגיד "כן", באר שבע תשלם את הכסף. ברקת תעדיף כמובן את איינבינדר. זה יעלה לה הרבה פחות, והוא השחקן שכולם במועדון סבורים שיתאים לבכר כמו כפפה ליד. איינבינדר הודיע לכל המציעים: קודם אפגש עם טביב, ואז אחליט.

במקביל, בן ביטון רוצה לעזוב לבלגיה. עדיין לא ברור האם זה יקרה בקיץ, אבל לשם המגן מכוון. דור אלו יחליף אותו ובכר מתלבט לאחרונה האם להשאיר גם את מיהאי קורהוט. צדק וויטור ימשיכו להנהיג את מרכז ההגנה, אבל לא ברור האם לואי טהא, שלא פתח מאז המשחק הקודם מול בית"ר ירושלים, יקבל הצעה אחרת ויחליט לעזוב למרות שהוא מרוצה במועדון. לעומתו, עם מהראן ראדי כבר החלו שיחות לעונה נוספת. הוא צפוי לחתום בקרוב לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא בטוח שהוא כל כך רוצה להיות כאן" מאור בוזגלו/ברני ארדוב

הדרכון מתעכב, שחר רוצה מאוד את בוזגלו, שמבוקש גם באיטליה

3. שחקני הקבוצה לא מבינים את ההחלטה להניח למאור בוזגלו. הם סבורים שהוא שווה סכומים גדולים בהרבה, אבל מסבירים שהדבר עשוי ליצור גם בעיות במעמד של מספר שחקנים. "לא הגיוני שבוזגלו ירוויח פעמיים מברדה, או כפול משחקנים בכירים אחרים, למרות שהוא שווה את הסכומים שהוא מבקש. חוץ מזה, לא בטוח שהוא כל כך רוצה להיות כאן", אמר אחד מהם. המגעים עם מכבי חיפה מתקדמים. הם לא אמורים לשלם דמי העברה, ולכן שחר מוכן להציע לו הרבה כסף, יותר מ-400 אלף יורו לדברי מקורבים לעסקה. בוזגלו דורש 700, ואותם גורמים מעריכים שניתן יהיה להגיע לעמק השווה. סיבה נוספת לכך שבוזגלו רוצה לסכם בחיפה: הוא מבין שהדרכון הפורטוגלי מתעכב ובגיל 29 לא יהיה לו פשוט לצאת לאירופה. "כולם ראו מה הוא שווה. מאור משחק משוחרר. מבחינה חוזית, הוא נמצא בשלב הכי נוח. יציעו, מה טוב. לא יציעו, יש לו הצעות אחרות והוא יכול ללכת. הוא רוצה להיות במכבי חיפה, זה ברור לכולם", אמר אתמול אחד השחקנים בקבוצה.

ברדה היה יותר ספציפי: "שיחקתי עם בוזגלו מהיום הראשון שהוא הגיע. הוא עשה פה דברים יפים מאוד. הוא עשה דברים חשובים לקבוצה ולמערכת. יש החלטות שלא תלויות בנו. אנחנו לא מעורבים בזה ומאחלים בהצלחה למי שיעזוב. זה לא עניין של מה אני רוצה, יש מערכת".

כאמור, הקשר נמצא במירוץ אחר השגת הדרכון הפורטוגלי. מספר קבוצות באיטליה, ביניהן גנואה, הבהירו לו שהן מעוניינות בו אם אכן יקבל דרכון אירופאי, אולם אך עד כה התהליכים לא הושלמו ובסביבתו חוששים שאם לא יושלמו עד אמצע חודש מאי, המעבר יסוכל. היום פורסם באיטליה שגם פיורנטינה ולאציו מעוניינות בבוזגלו, שנמצא בשיחות עם עוד כמה קבוצות, ביניהן מטורקיה ורוסיה, אך בשלב זה, כאמור, ממתין לדרכון כדי לנסות ולהגשים את חלומו. אם הדרכון לא יגיע עד אמצע החודש הבא, הקשר יחליט אם ללכת לליגה פחות בכירה או שמא לחתום במכבי חיפה שמעוניינת בשירותיו.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לעוד אליפות? ג'ון אוגו חוגג/ברני ארדוב

4. קצת מספרים

שבעה ניצחונות ברציפות לבאר שבע. שבע לב אדום פתח את הסכר אתמול. שער ליגה שביעי שלו העונה.

שש נקודות פער ממכבי תל אביב.

חמש אליפויות רצופות, כנראה, למהראן ראדי.

ארבע אליפויות להפועל באר שבע, האחרונה שבהן בדרך.

שלושה הפסדים לקבוצה באדום העונה.

אליפות שניה ברציפות, כנראה, לברק בכר.

ואחד. מי יודע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully