וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "אני משחק מינואר בלי שאף אחד מבטיח לי משהו לעונה הבאה"

קשר בית"ר ירושלים התייחס לדיבורים על עזיבה שלו בקיץ: "עוד לא קיבלתי הצעה להמשיך, צריך שגם הצד השני ירצה. אני מבחינתי מאוד רוצה להמשיך". שרון מימר: "עשינו טעויות של פראיירים"

עמדו בעוד מבחן. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הפסידה הערב (שני) 2:0 להפועל באר שבע האלופה ופספסה הזדמנות לעקוף את מכבי פתח תקוה בדרך למקום השלישי. הקבוצה של שרון מימר הציגה יכולת טובה במחצית הראשונהו לא נפלה מיריבתה העדיפה, אך החילופים של ברק בכר עשו את ההבדל ושערים של ראדי וברדה הכריעו את המשחק.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפסד כואב. שרון מימר/ברני ארדוב

דן איינבינדר אמר אחרי ההפסד : "תחושת פספוס גדולה כי היינו במשחק. חבל שלא היינו יותר מרוכזים בסוף. חוזרים בלי נקודות וזה מאוד מאוד מאכזב. כשאנחנו באים למשחק אנחנו באים לנצח. הייתי מעדיף לשחק פחות טוב ולקחת נקודות, חבל אבל נמשיך הלאה. אני חושב שאנחנו כן בכושר טוב ולוקחים את רוב הנקודות שאנחנו צריכים כדי להבטיח כמה שיותר מהר את המקום באירופה".

הקשר, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ויש סיכוי טוב שיעזוב בקיץ, התייחס לעתידו: "אני כל הזמן מנסה לנטרל את הרעשים מסביבי ואני חושב שברוב הפעמים זה מצליח. כמובן שיש קצת חוסר ביטחון לעונה הבאה כי אני לא יודע מה יהיה איתי. אבל זה חלק מהמקצוע שלנו. הכי קל לבוא מול המיקרופונים ולצאת בהצהרות, אבל באמצע חודש אפריל עדיין לא קיבלתי הצעה להמשיך או הצעה לחוזה כך שאני לא יכול לדבר על דברים לא קונקרטיים. מאוד טוב לי בבית"ר ירושלים ואני רוצה להמשיך".

"אני חושב שאני בעונה הכי טובה בקריירה שלי. מקווה לעשות זאת עד סוף העונה ואז נראה. צריך שגם הצד השני ירצה. זה חודש אפריל ומחודש ינואר אני משחק בלי חוזה לעונה הבאה. יותר מדי מתעסקים בי בזמן האחרון. אני יודע שזה מסקרן ומעניין אבל ענייני המו"מ הם עניינים שהסוכן שלי מתעסק בזה. אני מחודש ינואר משחק כשאף אחד לא מבטיח לי שום דבר לעונה הבאה".

שרון מימר אמר: "יש לבאר שבע עוצמות וחילופים שמשדרגים את המשחק. אנחנו עשינו טעויות של פראיירים. נתנו מתנות כי שני הגולים הם מתנות של עייפות. נתנו את הנשמה וכל הכבוד לשחקנים שלנו הם הוכיחו שהם קבוצה טובה וחזקה. אין לנו סגל לא של באר שבע ולא של מכבי תל אביב, אבל מי שיש פה מראה את האיכות שלנו ואפשר לעשות דברים טובים. כשבאתי לפה היה 8 הפרש ממכבי פתח תקוה ועכשיו רק 2 נקודות. אפשר להשיג את המקום השלישי".

על חסוס רואדה: "כל המערכת יודעת שרואדה הוא שחקן חשוב במערכת ורוצים אותו מאוד. מקווה מאוד בשביל בית"ר שהוא יישאר בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully