וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה נרשמה לרולאן גארוס: "מקווה שאוכל לשחק"

הטניסאית הצ'כית, שהותקפה על ידי פורץ בדצמבר ועברה ניתוח, הודיעה שתנסה להיות כשירה עד אליפות צרפת שתיפתח ב-21 במאי: "לא מבטיחה שאחזור, אבל אעשה הכול כדי לשחק שם"

פטרה קביטובה פרסמה הערב (שני) פוסט באינסטגרם שמעניק עידוד משמעותי למעריציה הרבים לקראת הקאמבק שלה. קביטובה כתבה שייתכן כי תחזור ברולאן גארוס, שייערך בין 22 במאי ל-11 ביוני.

קביטובה כתבה: "שלום לכולם! רציתי לספק לכם עדכון בזריזות (ואני מקווה שגם עדכון טוב). השם שלי יופיע מחר ברשימת השחקניות לרולאן גארוס כי הדדליין מגיע ועשיתי התקדמות טובה בהחלמה שלי ואני רוצה להעניק לעצמי הזדמנות להיות מסוגלת להתחרות באחד הטורנירים האהובים עליי. לצערי, זה לא אומר שבוודאות אשחק בפריס, אבל אני הולכת לעשות הכול על מנת להעניק לעצמי את ההזדמנות ואשמור על חיוביות. יש עדיין דרך ארוכה לפניי, אבל רציתי לחלוק איתכם את העדכון. תודה לכולכם על התמיכה ואני מקווה לראות אתכם בקרוב, פטרה".

בדצמבר האחרון עברה קביטובה טראומה קשה כאשר פורץ חדר לביתה ותקף אותה באלימות. היא עברה ניתוח בידה ובאצבעות שלה אחרי שנפגעו העצבים שלה ביד ובאצבעות. קביטובה בת ה-27 מדורגת כעת במקום ה-14 בעולם, אבל בשיאה הייתה במקום השני וזכתה פעמיים בווימבלדון (2011 ו-2014). הישג השיא שלה ברולאן גארוס היה ב-2012, אז הגיעה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully