וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנדו דה קולו: "יתרון הביתיות היה חשוב לנו יותר מזהות היריבה"

כוכב צסק"א מוסקבה מוכן לפתיחת רבע הגמר מול באסקוניה ויטוריה ומודה: הייתה עונה סדירה ארוכה וקשה מאוד, אבל זה מה שכל שחקן רוצה, כולנו אוהבים את זה. יהיה קשה מאוד ברבע הגמר"

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מוכן לפתיחת הסדרה. דה קולו/GettyImages

שנה אחרי הזכייה של צסק"א מוסקבה ביורוליג, תתחיל מחר (שלישי, 20:00) האימפריה הרוסית את דרכה ברבע הגמר כשתארח את באסקוניה ויטוריה. השחקן המצטיין של צסק"א העונה וככל הנראה של כל היורוליג הוא נאנדו דה קולו. הרכז הצרפתי עומד על ממוצעים של 20.1 נקודות עם אחוזים נהדרים (56.9 לשתיים, 45.3 לשלוש ו-95.8 מהקו) כשהוא מוסיף גם 4.1 איסטיסם למשחק.

צסק"א מוסקבה מעולם לא הצליחה לזכות בגביע אירופה לאלופות/יורוליג שנתיים ברציפות למרות שזכתה בתואר שבע פעמים בעבר: 1961, 1963, 1969, 1971, 2006, 2008 ו-2016. דה קולו יחגוג 30 ביוני והוא כרגע מוביל את טבלת המדד ביורוליג עם ממוצע של 22.7 למשחק. היום (שני) הוא התראיין לאתר היורוליג.

"זו הייתה עונה סדירה ארוכה מאוד עם הרבה משחקים, אבל אני מאמין שזה מה שכל שחקן רוצה, לשחק בכל שבוע נגד הטובות ביותר. כולנו אוהבים את זה מאוד. כמובן שהיו הרבה נסיעות ואתה צריך לתת את המקסימום שלך. כל מה שרציתי בתחילת העונה, וגם אמרתי לאשתי, הוא שוולנסיה תזכה ביורוקאפ והיא הייתה קרובה לזה. רציתי לפגוש את ולנסיה ביורוליג בעונה הבאה. גם אשתי רצתה מאוד כי היא מוולנסיה".

על היריבה ברבע הגמר, אמר דה קולו: "באסקוניה ויטוריה קבוצה טובה מאוד שמשחקת כדורסל טוב. היא התמודדה על מטרות גדולות במשך הרבה שנים ויש לה שחקנים טובים. היא משחקת בצורה אגרסיבית מאוד וזה יכול לעשות את ההבדל מבחינתה. הולכת להיות סדרה קשה ומעניינת מאוד. יתרון הביתיות חשוב לנו מאוד. לשחק את שני המשחקים הראשונים בבית זה יותר חשוב מאשר לשחק נגד יריבה זו או אחרת כי כל הקבוצות בפלייאוף של היורוליג חזקות מאוד. כמו שאמרתי, הייתה עונה קשה. חשוב מאוד שאנשים מודעים לכך שאנחנו משחקים טוב מאוד בבית ושזה הופך את החיים פה לקשים יותר עבור היריבות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully