וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מכירים את ריאל מדריד מצוין, יכולים לנצח כל קבוצה"

מאמן דרושאפקה מתכונן לסדרת ההצלבה מול הבלאנקוס (ה', 22:00): ריאל היא הקבוצה הכי מהירה ביורוליג. לא נשנה את הסגנון שלנו, אנחנו משתמשים בכלים שלנו בצורה הכי טובה שאפשר"

דיוויד בלאט עמד במשימה שלשמה הוא הגיע לדרושאפקה. המאמן הישראלי הוליך את קבוצתו להצלבה של המפעל לראשונה בתולדותיה אחרי ניצחון על הכוכב האדום בלגרד בקרב הישיר על ההעפלה ממש במחזור האחרון. היום (שני) בלאט התייחס לסדרה שמצפה לו מול ריאל מדריד האימתנית.

"זה נפלא להיות חלק משמונה הקבוצות הבכירות באירופה. קבוצה שסיימה בטופ 8 ביורוליג יכולה לנצח כל קבוצה", אמר בלאט והוסיף: "אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול הקבוצה שסיימה במקום הראשון, שיחקנו מולם פעמיים העונה. אנחנו מכירים אותם טוב מאוד, והם מכירים אותנו טוב מאוד. הציפייה שלנו היא כמובן לנצח בכל משחק".

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
ינסה לעשות את הבלתי ייאמן. בלאט/GettyImages

בלאט התייחס לסגנון המשחק של היריבה ואמר: "ריאל מדריד היא הקבוצה הכי מהירה ביורוליג. הם מניעים את הכדור מהר מאוד ומשחקים מאוד פתוח. המשימה שלנו תהיה לעצור את הכלים המסוכנים שלהם ולשבש את סגנון המשחק שלהם. ברור שאנחנו לא הולכים לשנות את המשחק שלנו משום שאנחנו יוצרים את היתרון שלנו בכך שאנחנו משתמשים בשיטה שלנו ובכלים שלנו בדרך הכי טובה שאפשר".

בלאט ושחקניו יתארחו אצל ריאל מדריד במשחק הראשון בסדרה ביום חמישי הקרוב. דארושקפה הביסה הרכב חסר מאוד של ריאל מדריד במשחק שנערך בטורקיה 68:81, אך ריאל גמלה לבלאט ושחקניו עם 83:101 מוחץ במשחק שנערך במדריד כשסרחיו יול שלא שיחק במפגש הראשון הפציץ 26 נקודות והוסיף 8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully