וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיחאי רומן: "מכבי פתח תקוה לא יכולה לשלם עלי, אשמח לחזור לרומניה"

החלוץ שכבש העונה 7 שערי ליגה בקבוצה של קובי רפואה, מתכונן לעזיבה בקיץ: "אשמח אם תהיה קבוצה רומנית שתוכל לשלם 300 אלף יורו. רוצה לחזור הביתה כדי לקבל זימון לנבחרת"

מיחאי רומן שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא מאמין שהוא יישאר בפתח תקוה. רומן/יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי פתח תקוה, מיחאי רומן, התראיין לתקשורת ברומניה והתייחס לעונה הבאה, בה הוא עדיין לא יודע היכן ישחק. החלוץ שיחגוג את יום הולדתו ה-25 בחודש הבא, משחק כמושאל למכבי פתח תקוה ולמלאבסים אופציה לרכוש אותו תמורת 300 אלף יורו.

רומן אמר לתקשורת בארצו: "אני רוצה להיות בקבוצה בה אשחק בצורה קבועה ודרכה אוכל לחזור לנבחרת. מאז שעזבתי את הליגה הרומנית, לא זומנתי. אם קבוצה מרומניה תוכל לשלם 300 אלף יורו - הסכום שניימיכן דורשת עבורי - זה יהיה מצוין. אשמח לחזור הביתה".

לחלוץ שתי הופעות במדי נבחרת רומניה, שתיהן כמחליף במשחקי ידידות. הוא הוזמן למדים הלאומיים לאחרונה כששיחק בפנדורי בעונת 2014/15 בה כבש 20 שערי ליגה.

רומן התייחס למצבו ואמר: "אני חושב שבסוף העונה אחזור להולנד כי מכבי פתח תקוה לא יכולה לשלם את דמי ההעברה. סטיאווה בוקרשט? זה בהחלט יהיה מפתה כי אז אשחק בליגה האירופית או בליגת האלופות. יהיה לי קשה להמשיך בניימיכן כי היא לא קבוצה גדולה בהולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully