וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור העניק לגראסהופרס 0:1 בחוץ על יאנג בויז

החלוץ הישראלי (82) כבש מחזור שני ברציפות וסידר לקבוצתו עוד ניצחון בדרך להישארות, הפעם במגרשה של השנייה בשוויץ. בלגיה: 90 דקות לגרשון בניצחון גנט, 14 לרפאלוב בתיקו של ברוז'

מונס דאבור שחקן גראסהופרס. האתר הרשמי של גראסהופרס, אתר רשמי
ניצחון מפתיע. מונס דאבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראסהופרס

מונס דאבור כבש היום (שני) את שער הניצחון של גראסהופרס ב-0:1 בחוץ מול סגנית המוליכה יאנג בויז, וככל הנראה הבטיח לקבוצתו עוד עונה בליגה הבכירה בשוויץ. החלוץ הישראלי, שכבש צמד בניצחון על סט. גאלן במחזור הקודם וענד כרגיל את סרט הקפטן, מצא את הרשת בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-82 ושיפר את מאזנו לארבעה שערי ליגה מאז חזר לפני קצת יותר מחודשיים כמושאל מזלצבורג.

דאבור נפגע לאחר מכן במפשעה ונזקק לטיול, אך המשיך והוחלף רק בדקה הרביעית של תוספת הזמן, כשלפני כן גם הספיק לספוג כרטיס צהוב. כעת גראסהופרס קפצה למקום השביעי בטבלה עם 30 נקודות - שמונה יותר מוואדוז שנמצאת במקום האחרון ממנו יורדים ליגה. לסיום העונה בשוויץ נותרו עוד שמונה מחזורים.

* ליאור רפאלוב שיחק 14 דקות כמחליף ב-2:2 של קלאב ברוז' בחוץ מול זולטה וארחם במחזור השלישי של הפלייאוף העליון בליגה הבלגית. ברוז' רחוקה כעת שש נקודות מאנדרלכט המוליכה, כשלסיום העונה נותרו שבעה מחזורים.

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של גנט, שניצחה 0:1 בחוץ את שרלרואה בפלייאוף העליון בבלגיה ועקפה את קלאב ברוז' בדרך למקום השני, גם היא בפיגור שש נקודות מאנדרלכט. קני סייף חזר לסגל אחרי פציעה, אך לא שותף.

* אופיר מזרחי נותר על הספסל של לוגאנו ולא שותף בניצחון 1:2 על תון בליגה השוויצרית. לוגאנו עלתה למקום החמישי עם 37 נקודות.

* ניב אנטמן ישב על הספסל של דורדרכט, שהפסידה 2:0 בבית לטלסטאר בליגה ההולנדית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully