וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל מסי, הרבה מעל רונאלדו: הקצב המסחרר של קיליאן אמבפה

ילד הפלא של מונאקו מוביל את חמש הליגות הבכירות באירופה עם קצב שערים ובישולים מסחרר של 1 ל-61 דקות. הוא מקדים במעט את כוכב בארסה (מקום שני) ובהרבה את CR7 (רק במקום ה-19)

רויאלטי

כל מי שעוקב העונה אחר הכדורגל האירופי בוודאי שם לב לקיליאן אמבפה. ילד הפלא של מונאקו, רק בן 18, חווה עונת פריצה מדהימה עם 21 שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות. רק בשבוע שעבר הוא הרשית פעמיים במשחק החוץ של הקבוצה מהנסיכות מול דורטמונד וסידר 2:3 ברבע גמר ליגת האלופות. כעת, נראה שגם המספרים מגבים את העובדה כי מדובר באחד השחקנים הלוהטים ביבשת העונה.

העיתונאי ג'ון בורן מורדוך מה"פיננשל טיימס" פרסם "עדכון לכבוד פסחא" לגרף אותו הוא מציג מדי פעם. הגרף המדובר בוחן את כמות השערים והבישולים של כל שחקן בממוצע לדקה ומותיר בחוץ פנדלים, כך שמדובר רק בשערי שדה.

על פי הגרף, אמבפה נמצא במקום הראשון, עם שער או בישול על כל 61 דקות של משחק, נתון מדהים, במיוחד כאשר בוחנים את המשך הרשימה. ליאונל מסי מייצר שער/בישול כל 68 דקות והוא במקום השני ואילו דריס מרטנס (74 דקות) ולואיס סוארס (76) נמצאים במקומות 3 ו-4 בהתאמה.

את הטופ 10 סוגרים אדין דז'קו, אמיל פורסברג, פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי, אלכסיס סאנצ'ס ורדאמל פלקאו. עוד שמות בולטים ברשימה: פייר אמריק אובמיאנג (מקום 11, שער/בישול כל 89 דקות), אדינסון קבאני (מקום 14), רומלו לוקאקו (מקום 15), ניימאר (מקום 18), כריסטיאנו רונאלדו (מקום 19 בלבד, שער/בישול כל 100 דקות בדיוק), אנחל די מריה (מקום 20), הארי קיין (מקום 21), זלאטן איברהימוביץ' (מקום 28, 108 דקות), אריאן רובן (מקום 29), קארים בנזמה (מקום 30), אנטואן גריזמן (מקום 34), סרחיו אגוארו (מקום 38), גונסאלו היגואין (מקום 40), דלה עלי (מקום 43).

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
ילד פלא. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully