וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניז חזניוק תהפוך למדורגת הבכירה של ישראל, ניצחון לסלע בטאיפיי

הישראלית תעקוף את יוליה גלושקו בדירוג לאחר שיריבתה בגמר באירפואטו, מקסיקו לא התייצבה. עבור חזניוק מדובר בתואר 18 ב-ITF, הראשון בטורניר עם סך פרסים של 25,000 דולר. הישראלי, המדורג 4 בטורניר, עלה לסיבוב השני

דניז חזניוק רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הישג נאה, כאשר הוכתרה כאלופת טורניר ה-ITF באירפואטו, מקסיקו, זאת לאחר שיריבתה המיועדת בגמר, סופיה זוק הרוסייה, לא התייצבה למשחק. בעקבות הצלחתה בטורניר תעלה חזניוק, המדורגת נכון להיום במקום ה-245 בעולם, מעל יוליה גלושקו (238) ובכך למעשה, תהפוך למדורגת הישראלית הבכירה בסבב הנשים. חזניוק זכתה ב-3,919 דולר בעקבות זכייתה.

עבור חזניוק, שבחצי הגמר עברה בשלוש מערכות את מיכאלה הונצ'ובה הסלובקית, מדובר בתואר ה-18 בקריירה בסבב ה-ITF והראשון בטורניר בו הפרסים עם על סך 25 אלף דולר (ולא 10,000). זה התואר הראשון שלה מאז זכתה בטורניר שנערך ברמת גן בנובמבר החולף.

במקום הגמר שלא שוחק, נערך משחק ראווה בין חזניוק להונצ'ובה, שהסתיים הפעם בניצחון הישראלית בשתי מערכות, 3:6, 3:6.

* המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, פתח היום ברגל ימין את טורניר טאיפיי, בו הוא מדורג 4, עם ניצחון על צונג ווה יאנג המקומי, 4:6, 2:6, במשך שארך 65 דקות. בסיבוב הבא יפגוש סלע את המנצח בין השווצרי מרקו צ'יודינלי לאוסטרלי לוק סביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully